Ads Top

DOCTOR WHO 3. VE 4. SEZON | TANNENT'A VEDA!


Selam, Doctor Who izlemeye devam ediyoruz ├ž├╝nk├╝ bu dizi izlenmez mi bee. Neden 3. ve 4. sezonu birlikte yaz─▒yorsun diye soracak olursan─▒z, ben kendimi kapt─▒r─▒p ┼čuan 7. sezonu izliyorum. ─░zlemeden duram─▒yorum.

Bu iki sezon benim Doctor Who dizisine a┼č─▒k olamam─▒ sa─člad─▒. Yarat─▒c─▒ hayal g├╝c├╝ ve seneryosuyla art─▒k vazge├žilmezim. Hi├ž beklenmedik ters k├Â┼čeler, uzayl─▒lar falan baya d├╝┼č├╝n├╝lm├╝┼č ger├žekten.

Gelenin gideni aratmad─▒─č─▒ bu dizide bir ka├ž b├Âl├╝m al─▒┼čma s├╝recinden sonra eskiyi unutup yeniyi kabulleniyor ve seviyorsun. ─░lk doktoru ┼čuan unuttum benim i├žin doktor David Tannent. Rose da gitmi┼čti ama yeni gelen companionlar yani Doktorun yan─▒na ald─▒─č─▒ ki┼čiler kendini ├žok sevdirdi bana Jack Harkness, Martha, Dona olsun hepsinin kendine has ├Âzellikleri ├žok iyiydi, yine hepsine veda etmemize ├╝z├╝lsem de yeni gelenleri de sevece─čime inan─▒yorum.


Arada komedi bazen korku bazen de macera olan bu dizinin m├╝zikleri ger├žekten ├žok g├╝zel, ayr─▒ca sezon finalleri hep muhte┼čem. 3. sezonda en sevdi─čim b├Âl├╝m Doktorun insan oldu─ču (John Smith oldu─ču) harika 2 b├Âl├╝md├╝. 4. sezonda da finali saymazsak Midnight b├Âl├╝m├╝ne bay─▒ld─▒m b├Âl├╝m boyunca tek bir odada olup s├╝r├╝kleyici olmas─▒ tam bir ba┼čar─▒.

Ve David Tannent'a veda ettik, art─▒k Matt Smith var. Ger├žekten de ├žok al─▒┼čm─▒┼čt─▒m, akl─▒mda hep Doctor Who denince Tannent olacak, ama dedi─čim gibi bu dizide gelen gideni aratm─▒yor... G├╝ld├╝ren, felsefe yapan, hayal g├╝c├╝n├╝ geli┼čtiren, a─člatan, mutlu eden bu diziyi izlemeye devam.

2 yorum:

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.