Ads Top


Ben hi├žbir zaman karakterim hakk─▒nda tam olarak karar verememi┼č kar─▒┼č─▒k kafal─▒ bir insan olarak, baz─▒ yerlerde, zamanlarda ├žekingen olup ben buyum derken, baz─▒lar─▒nda ise yarat─▒c─▒l─▒k giri┼čimcilik falan filan.

Bunu biraz da ya┼čad─▒─č─▒m─▒z, zamana ba─čl─▒yorum, pop├╝ler k├╝lt├╝re. De─či┼čen ya┼čam bi├žimine ve herkesin ayn─▒ olmaya ├žal─▒┼čma ├žabalar─▒na...

Ben i├že d├Ân├╝k bir insan olarak k├╝├ž├╝kl├╝─č├╝mden beri ├ževremde hep en sevilen yan─▒m bu iken en ele┼čtirilen yan─▒mda bu oldu. ''O─člum bak ┼čuna nas─▒lda ┼č├Âyle ┼č├Âyle yap─▒yor, sen neden yapm─▒yorsun.'' gibi ya da ''Kanka sen ne asosyal adams─▒n gel hal─▒saha ma├ž─▒ yapal─▒m, gel avmde gezelim.'' ben hep daha sakin yerleri daha ├žok severken kalabal─▒k yerlerden ho┼član─▒yormu┼č gibi yapmaktan s─▒k─▒ld─▒m, ben az ki┼či olan ortamlarda daha iyi konu┼čurken, kalabal─▒k ortamda bir ┼čeyler anlatan g├╝├žl├╝d├╝r alg─▒s─▒ndan s─▒k─▒ld─▒m, yaln─▒z daha yarat─▒c─▒ ve daha g├╝├žl├╝yken ba┼čkalar─▒na katlanmak zorunda olmaktan da s─▒k─▒ld─▒m. ─░├že d├Ân├╝k olman─▒n bir eksiklik de─čil karakter farkl─▒l─▒─č─▒ oldu─čunu anlamayan insanlardan ├žok s─▒k─▒ld─▒m.

Ve daha ├žok ┼čey, anlatmak istediklerimin hepsi ┼ču videoda izleyip yorumunuzu yazmay─▒ unutmay─▒n ­čśĆ

15 yorum:

  1. Videoyu izlemedim ama dediklerinizi tamamen algilayip hak veriyorum. Hic bir zaman anlamayacaklar ­čśŐ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ama izleyin videodakilerin yan─▒nda benim anlatt─▒klar─▒m hi├žbir ┼čey =D

      Sil
    2. Kadin ayrintili bir sekilde cok guzel anlatmis gercekten. Bizim gibiler icin toplumda hic yer yok, bunu s├Âyleyince fark ettim. Hatta cok kez salak yerine bile konuluyoruz. Anlattiklari bana okulun son yillarini hatirlatti, herkes gruplar halinde oturup konusurken ben hep bir k├Â┼čede kitap okurdum. Bir g├╝n e┼čim neden topluma uyum saglamiyorsun, hep kenarda onlara kar┼č─▒ itici duruyorsun gibi birseyler demisti. Bende ne desem anlamayacag─▒n─▒ bildigim i├žin, pekala gidip onlarla biraz erkeklerden bahsedebilirim demistim ­čśä gercekten konusacak hic bir konumuz olmuyor. Bilmedikleri bir konuda tartistiklarinda ise kesin bilgi verip yanli┼člarini duzeltirsemde cok bilmi┼č gicigin teki oluyorum. Asla dogru oldugunu kabul etmek istemiyorlar. Halbuki ara┼čt─▒r─▒p bana hak verebilir veya mantiksiz gelen tarafini sorgulayabilirler ben her zaman ├Âyle yapiyorum. Asla anlasamiyoruz.. "Hi├ž bir zaman anlayamayacaklar"

      Sil
    3. Asl─▒nda bir yerden sonra kendini b├Âyle kabul edip sevdikten sonra ba┼čkalar─▒n─▒n ne dedi─či pek de umurunda olmamaya ba┼čl─▒yor ve ya┼čad─▒─č─▒n ┼čeylerden zevk almaya ba┼čl─▒yorsun =D

      Sil
    4. Sevmek degil de, insanlar─▒ daha iyi tanimsk diyeyim. O zaman iyiki boyleymisim diyorum, cunku kimseye ihtiyacim olmuyor ­čśä

      Sil
  2. MEB WiFi ile izleyemedim videoyu ama ak┼čam san─▒r─▒m izlerim

    Yan─▒tlaSil
  3. i├že d├Ân├╝k olmak bence muazzam bir ┼čey, bir d├Ânem baya d─▒┼ča d├Ân├╝k bir s├╝re ge├žirdikten ve hata ├╝st├╝ne hata yapt─▒ktan sonra, i├že d├Ân├╝k zamanlar─▒m─▒n ne kadar e┼čsiz ve alg─▒m─▒ a├žan bir s├╝re├ž oldu─čunu hat─▒rlay─▒p ├Âzlemi┼čtim.
    Beynimde zaman zaman, bilge insanlar─▒n sessizlikle, i├že d├Ânmekle alakal─▒ s├Âzleri yank─▒lan─▒rd─▒.
    ┼×imdi art─▒k dengeyi tutturdu─čumu d├╝┼č├╝n├╝yorum nihayet :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen dengeyi iyi kurmak gerek, d─▒┼č d├╝nyaya odaklan─▒rken i├ž d├╝nyam─▒z─▒ da ihmal etmemek gerek =)

      Sil
  4. M─▒┼č gibi yapmamal─▒s─▒n bence. Nesin ne de─čilsin biliyor gibi g├Âz├╝k├╝yorsun kendini. ─░nsanlara direk s├Âyle. 'Ho┼članm─▒yorum.' de. Giderlerse de zaten seni sen olduklar─▒ i├žin sevmemi┼člerdir demektir. ┼čahsen ben evde oturup bir ┼čeyler yapmaktan keyif ald─▒─č─▒m i├žin (kitap okumak, blog yazmak, ajanda yapmak gibi) ├žok ki┼činin gitti─či oldu hayat─▒mdan. A├ž─▒k ve net s├Âyl├╝yorum ├╝z├╝lmedim gidi┼člerine ├ž├╝nk├╝ adamlar g├╝nlerini g├╝n etmek i├žin ya┼čayan insanlard─▒.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Benim gibi insanlar─▒n oldu─čunu bilmek rahatlat─▒yor beni te┼čekk├╝rler g├╝zel yorumunuz i├žin. Ayn─▒ fikirdeyim bu y├╝zden de en fazla 5 arkada┼č─▒m var =D

      Sil
  5. O zaman sana ''Sakinler de Kazan─▒r'' isimli kitab─▒ tavsiye edeyim :-)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, ara┼čt─▒rmaya gidiyorum ben =D

      Sil
  6. ├çok keyif alarak izledim. Evet hakl─▒s─▒n─▒z ! Ben her ne kadar d─▒┼ča d├Ân├╝k, etraf─▒na ko┼čan, topluluk i├žinde konu┼čma yapabilen vs vs biri isem de, b├╝y├╝k bir par├žam dinginlik i├žinde yaln─▒z kalma ve ├╝retme taraftar─▒. Te┼čekk├╝rler payla┼č─▒m─▒n─▒za :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica edeerim, keyif ald─▒ysan─▒z ne mutlu bana =)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.