Ads Top

11.22.63 | EN S├ťR├ťKLEY─░C─░ D─░Z─░


Hi├ž Stephen King roman─▒ okudunuz mu? Benim san─▒r─▒m en sevdi─čim yazarlardan biri. Sadece bir ka├ž kitab─▒n─▒ okumama ra─čmen, ├Ârnek ald─▒─č─▒m birinci yazard─▒r. Hayat─▒n─▒ anlatan bir belgesel de izlemi┼čtim. Ger├žekten ├Ârnek al─▒nas─▒ ┼čeyler yapm─▒┼č.


Dizi Stephen King'in 11.22.63 kitab─▒nda uyarlama, 8 b├Âl├╝mden olu┼čan bir mini dizi. Ben iki g├╝nde bitirdim ve ├žo─ču diziyi ileriye alarak izleyen ben bu dizinin her saniyesini izledim (ortalar─▒ biraz dura─č─▒n ge├žse de, ├žok az s─▒k─▒ld─▒m oralarda) h─▒zl─▒ ba┼člay─▒p, yava┼č ge├žip, h─▒zl─▒ bitiren bir diziydi.

Konusu ┼č├Âyle: Bir restorant─▒n bir dolab─▒nda 1960 y─▒l─▒na a├ž─▒lan bir kap─▒ vard─▒r. Ve karakterlerimizin amac─▒, 1960'a gidip 3 y─▒l orada kal─▒p 11.22.63'te ya┼čanacak John F. Kennedy suikast─▒n─▒ ├Ânlemektir. Fakat ge├žmi┼č de─či┼čmek istemiyor. Ve karakterimizde bir yandan bununla m├╝cadele ederken bir yandan da amac─▒ndan sap─▒yor...

Bahsetti─čim bu suikast ├╝zerine y├╝zlerce kitap yaz─▒lmas─▒na ra─čmen suikast─▒ kimin yapt─▒─č─▒ hakk─▒nda kesin bir d├╝┼č├╝nce yok, dizi buna ne y├Ânden bakacak diye ├žok merak etmi┼čtim ve orjinal g├Âr├╝nt├╝leri kullanarak ├žok g├╝zel bir kurgu yapm─▒┼člar. Hikaye ger├žekten de s├╝r├╝kleyici.



─░lk defa bu kadar u─čra┼č─▒lm─▒┼č bir dizi izledi─čimi d├╝┼č├╝n├╝yorum. 1960 ├Âyle bir tasarlanm─▒┼č ki arabalar, sokaklar, evler, insanlar ve k─▒yafetleri vs. her ┼čey ├žok m├╝kemmel ve eksiksiz. 

Oyunculuklar─▒ ├žok be─čendim ve siz dizinin konusunu suikasti ├Ânlemek konulu dedektiflik hikayesi gibi d├╝┼č├╝nmeyin, i├žerisinde yo─čun gerilim, dram, gizem ve a┼čk da var. ─░zlemenizi kesinlikle tavsiye ederim, izlerken ├žok zevk alaca─č─▒n─▒za eminim.

FACEBOOK
TW─░TTER

8 yorum:

  1. ─░lk 3 b├Âl├╝m├╝n├╝ izlemi┼čtim ama her b├Âl├╝m resmen bir film gibi. Bu tarz sevenler i├žin iyi bir tercih bence

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle film kalitesinde b├Âl├╝mlerden olu┼čuyor, zamanda yolculuk zaten hangi dizi veya filmde olsa izlemede duramam ­čśü­čśŐ

      Sil
  2. Diziyi ilk ├ž─▒kt─▒─č─▒ g├╝nden takip etti─čimden bir sonraki b├Âl├╝m i├žin bir hafta bekliyordum. T├╝m hafta bir sonraki b├Âl├╝m├╝ d├╝┼č├╝n├╝yordum diyebilirim. ─░zlemeye ba┼člayacaklar ├žok ┼čansl─▒.

    Dedi─čin gibi senaryo, kurgu, oyunculuk ve geriye kalan her ┼čey harika. Bana g├Âre efsane bir finale sahip. Tekrar tekrar izlenecek t├╝rden.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Vay be ben bu diziyi bir hafta nas─▒l beklerdim bilmiyorum, ilk g├╝nden 5 b├Âl├╝m izlemi┼čtim =)

      Sil
  3. Birisi ┼ču diziyi ele┼čtirse de izleyip izlememeye karar versem diyordum art─▒k :) izleyelim bakal─▒m eyvallah karde┼čim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim, ├žok sevindim blog kurma amac─▒m da buydu, insanlarla daha ├žok ortak zevk vs. bulmak, umar─▒m begenirsiniz ve siz de yorumunuzu payla┼č─▒rsiniz biz de okuruz =)

      Sil
  4. Merak ettim, en yak─▒n zamanda izlemeyi d├╝┼č├╝n├╝yorum..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. H─▒zl─▒ca bitiyor zaten, umar─▒m e─členirsiniz =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.