Ads Top

Mim | Yaz Önerileri: İzlemelik Birkaç Film ve Dizi!


Yaz geliyor, bloggerlar önerilerle coşturuyor buraları. Yine bir gün biz böyle beni mimlemiş, hiç de beceremem mim şeysini ama deneyeceğim. Öncelikle benden nereye gidilir vs. gibi öneriler beklenemez çünkü bakkala gitmeye bile üşenirim ev ve balkon insanıyım, kıyafet makyaj desen daha çok yemeğe harcarım paramı ama izlemek, ha işte onda varım, yazın neler izlemeli bir kaç film ve dizi önerisi paylaşabilirim.

Öncelikle dizilerden başlayayım, önümüzde uzun bir yaz var ve uzun bir diziyle yazıya başlıyorum...


HOW I MET YOUR MOTHER

Dizi 9 sezon ben 6. sezonda falanım. Geçen yıl öylesine dizi ararken ilk bölümüne tıklayıp, günde bir sezon izlemiştim. Dizinin 20 dakika olması içerisinde komedi olması dizinin hızlıca izlenmesini sağlıyor. Konusu şöyle, Ted'in çocuklarını annenizle nasıl tanıştım hikayesini anlatmaya başlamasıyla başlıyor dizi ve 27. yaşındaki mimar Ted'in arkadaşlarıyla olan dünyasını izlemeye başlıyoruz. Birbirinden ilginç arkadaşlarıyla her zaman evlerinin altındaki barda bira içip komik şeyler yaşıyorlar. Benim en sevdiğim karakter Barney (Neil Patrick Harris). 



SHERLOCK

Sir Arthur Conan Doyle'un Sherlock Holmes kitaplarından uygulanan 3'er bölümlük 4 sezondan oluşan bir mini dizi Sherlock, arada özel bölümler de var. Mini dizi olması üzücüydü çünkü hikayeleri, çekim teknikleri ve Benedict Cumberbatch'in oyunculuğuyla her bölümü için aylarca beklenen vazgeçilmez bir dizi olmuştu. Malesef 4. sezonda bitirdiler. Steven Moffat'ın seneryosunu yazdığı dizi, ilk sezon baya etkileyiciyken sonlara doğru etkisini azlattı ama yine de çoğu diziden güzeldi. 


DOCTOR WHO

En sevdiğim dizi olmakla birlikte en hızlı bitirdiğim dizidir, bir ayda 10 sezon. Klasik seriyi sayarsak 50 yıllık dizi. Dizinin Sherlock gibi İngiliz dizisi olması içine o ingiliz büyüsünü katıyor. Bilim kurgu, uzaylılar, zamanda yolculuk falan filan derken çok heyecanlı bölümler içeriyor. Yaz boyunca izlenebilir bir dizidir...

---

Geçelim filmlere, film aslında tek günlük izlenebilir bir şeydir ama ben seri filmleri önermek istiyorum ki bari bir kaç haftaya güne yayılabilir olsun.


Geleceğe Dönüş (Back To The Future) Serisi: 1-2-3

Zaten bir klasiktir Geleceğe Dönüş, en iyi zamanda yolculuk filmlerinden biri olmasıyla birlikte en eğlenceli ve en komiğidir de. Seri boyunca siz zamanda yolculuk yapsanız ne yapacağınızı neredeyse aynen gösteriyor. Önce geçmişe gidip Anne- Babanızı görmek, sonra iddia oynamak vs. bu üç filmlik seriyi izlemediyseniz yazın sıkıldığınız bir zamanda, izleyebilirsiniz.


Aman Tanrım (Bruce Almighty) 1 - 2 

Oyuncuların Jim Carey, Morgan Freman, Steve Carell olması bence izlemek için yeterli bir sebep. Bunun yanında komedisi ve hikayesi de çok iyi. Birinci filmde tanrı bir haftalık görevini bir insana veriyor, ikinci filmde de tanrı bir insandan gemi yapmasını bir tufan geleceğini söylüyor...

--

Umarım hayatınızda güzel şeylerin olduğu eğlenceli bir yaz geçirirsiniz, sonunda mim'i yazdım. Benimde etiketlemem gereken kişiler olacak sanırım, Öneri makinesi 'ni mim'e etiketliyorum, bize yaz hakkında tavsiyeler verir umarım 😏

---

Bu arada: Blogumu ilk defa ziyaret ediyorsan, takibe alman beni mutlu eder. Bilgisayardan giriyorsan sağ taraftan mobilde isen aşağıdan takibe alabilir hatta yazıların mail adresine gelmesini bile sağlayabilirsin, yorum bırakırsan da sıkıcı günümün, eğlenceli bir hale gelmesine vesile olursun... Teşekkürler!

17 yorum:

  1. Doctor Who hariç hepsini izledim. (Sherlock'un 4.sezonuna geldim.)
    Önerilerinin hepsi gayet güzel 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, hepsini izlemeniz ne güzel, ben de hepsini izledikten sonra ne izleyeceğim diye düşünüyorum. The it Crowd izliyorum şuan yazısını yazmıştınız bende birkaç güne paylaşacağım :)

      Sil
    2. Merakla bekliyorum yazını! :))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, umarım izleyenler beğenir =)

      Sil
  3. Teşekkür ederim, mimlediğin için :). En yakın zamanda yapacağım :).

    YanıtlaSil
  4. Hiym çok sevmiştim izlerken ama 3 sezon kaldı henüz bitiremedim bu yaz bitireyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dayanamayıp son bölümüz izledim, benim de bitirmeme 4 sezon falan va :)

      Sil
  5. Sadece Sherlock'u izledim aralarında. Doktor Who yu da listeme ekliyorum. Güzel öneriler olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler izlemediğiniz için şanslısınız bence, ben hepsini unutup tekrar izlemek isterdim =D

      Sil
  6. Önerdiklerinden sadece Doctor Who'yu izledim, aslında daha bitmedi 5.sezonundayım. İnşallah biter, diğer dizilerine ileri de boş kalırsam bir göz atarım. Sana da 11.22.63 dizisini öneriyorum. Mini dizi kendisi. Seveceğine eminim. Güzel önerilerin var, başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doctor who 5. sezon sıkılabilirsiniz ama sonrası güzel, kesinlikle diğerlerine de göz atın. 11.22.63 de yeni izledim gerçekten çok güzeldi http://benmeczup.blogspot.com/2017/06/112263-en-surukleyici-dizi.html =)

      Sil
  7. Çok güzel öneriler cok teşekkürleerr inşallah bu yaz artık bir şeyler izleyebilirim gerçekten yabancı film dizi izlemeyi özledim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepsini beğenirsiniz!=D

      Sil
  8. Himy'ı sevdiysen Friends'i kesin izle eğer ki izlememişsen. Sherlock candır ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Friends bayaa övülüyor gerçekten bir gün izlemeyi düşünüyorum. Aynen Sherlock candır da kısa sürdü, devam etmeliydi =)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.