Ads Top

TAK─░P ED─░LES─░ BLOGLAR!!


Merhaba arkada┼člar─▒m. Aylard─▒r i├žerisinde bulundu─čum bu blog mecras─▒nda epeyce zaman ge├žirdim. Burada ge├žirdi─čim zaman─▒n kar┼č─▒l─▒─č─▒n─▒ fazlas─▒yla ald─▒m. Yorum olarak, mesaj olarak ve en ├Ânemlisiyse yaz─▒lanlar─▒ okuyarak... Bug├╝n blog yazmaya yeni ba┼člayan veya ┼čuan yazmakta olanlar─▒n takip ederse kendisine ├žok ┼čey kataca─č─▒ t├╝rden bloglar─▒ payla┼čmak istedim. Bu yaz─▒mda hangi bloglar─▒ severek okudu─čumu anlataca─č─▒m. Umar─▒m siz de vars─▒n─▒zd─▒r...

Blog Hocam

San─▒r─▒m blogda bir ka├ž hafta ge├žirip takip etmeyen yoktur, blog yazanlar─▒n yolu mutlaka Blog Hocam'dan ge├žer... Halen ke┼čfetmedi─čim yaz─▒lar─▒n─▒ bulup okurum.

B├╝c├╝r├╝k ve Ben

Yapt─▒─č─▒ siyasi payla┼č─▒mlar ve haber yorumlamalar─▒n─▒ okumay─▒ ├žok seviyorum, bu arada kendisi d├╝┼č├╝ncelerini korkmadan s├Âyleyen nadir insanlardan.

EDA DEM─░R

─░nsan ili┼čkileri, an─▒, deneme yaz─▒lar─▒, film/dizi yorumlar─▒ ve daha bir ├žok ┼čey payla┼čt─▒─č─▒ uzunca yaz─▒lar─▒n─▒ okumak olduk├ža zevkli.

H─░KAYE KALPL─░ KADIN

Hikayeleri ve yazd─▒─č─▒ film yorumlar─▒n─▒ uzunca zamand─▒r takip edip okuyorum. Hikayelerini b├Âl├╝m b├Âl├╝m beklemek ├žok zevkli oluyor...

HIZLI ADAM

Blogu olanlar─▒n, pazarlama vb. i┼č hayat─▒ ile ilgili konular hakk─▒nda bilgi sahibi olmak isteyenlerin mutlaka u─čramas─▒ gereken bloglardan.

MUSTAFA S├ľNMEZ

E─čer, bilim kurgu konular─▒yla az ├žok ilgiliyseniz ve seviyorsan─▒z bu bloga u─čraman─▒z gerek, blog yazmak hakk─▒nda da verdi─či bilgileri de unutmamak gerek.

MEDYA ─░STASYONU

Yazmak, gazetecilik ve medya hakk─▒nda ├žok ┼čey bu blogda bazen sayfada gezinirken hala ke┼čfetmedi─čim yaz─▒lar─▒yla kar┼č─▒la┼č─▒p mutlu oluyorum.

SADECE NG

Her ne yazarsa yaz─▒n yaz─▒m tarz─▒n─▒ ├žok be─čeniyorum, genellikle an─▒lar─▒n─▒ ve d├╝┼č├╝ncelerini anlat─▒yor...

SADE VE DER─░N

Bilmeyen var m─▒d─▒r? Blog kurunca kar┼č─▒la┼č─▒lan ilk bloglardand─▒r, mutlaka bir yaz─▒s─▒n─▒ okumu┼čsunuzdur, samimi yaz─▒m tarz─▒ yaz─▒lar─▒n─▒n h─▒zl─▒ okunmas─▒n─▒ sa─čl─▒yor ve e─členceli hale getiriyor, bu arada san─▒r─▒m 3 tane de kitab─▒ var kendisinin. Oooo.

BLOG TECR├ťBEM

Blog hakk─▒nda yaz─▒lar─▒n─▒ hep takip ediyorum son zamanlarda, e─členceli farkl─▒ payla┼č─▒mlarda yapmaya ba┼člad─▒ ama ben daha ├žok blog hakk─▒nda yaz─▒lar─▒n─▒ seviyorum.

DO─×U┼× HAKAN YILMAZ

Blogu kurdu─čum zamanlardan tan─▒┼čt─▒─č─▒m ve ├Âneriler ald─▒─č─▒m bloggerlardan. Blog hakk─▒nda ├Âneriler, deneme yaz─▒lar─▒ ve film yorumlar─▒ payla┼č─▒yor, kesinlikle u─čramal─▒s─▒n─▒z.

HERTELDEN┼×EF

San─▒r─▒m kendisi benim okumak istedi─čim b├Âl├╝m olan sosyoloji mezunu. Sosyolugat diye bir serisi var ve ad─▒nda da yazd─▒─č─▒ gibi her telden payla┼č─▒m yap─▒yor.

S─░BELYNKA

Daha ├Ânceden kar┼č─▒la┼čmad─▒─č─▒m az bilinen ama g├╝zel filmlerin ve ayn─▒ zamanda yeni filmlerin incelemelerini payla┼č─▒yor, en sevdi─čim bloglardan.

Y─░NE B─░R G├ťN B─░Z B├ľYLE

Yine blogu kurdu─čum zamanlardan tan─▒d─▒─č─▒m bir blogger, kendisinin her g├╝n g├╝nl├╝k yazd─▒─č─▒ bir serisi ve ayr─▒ olarak yazd─▒─č─▒ mim yaz─▒lar─▒ var...

YA┼×AMDAN YAZILAR

├ľnceden daha ├žok yaz─▒ yay─▒nlard─▒, kendisi g├╝ndemdeki e─členceli haberleri sohbet tarz─▒nda yorumluyor, okumas─▒ ├žok keyifli.

├ľNER─░ MAK─░NES─░

Ad─▒nda da oldu─ču gibi, m├╝zik, kitap, film ├Ânerileri payla┼č─▒yor ve farkl─▒ konularda da g├╝nl├╝k t├╝r├╝ yaz─▒lar yaz─▒yor.


HER ┼×EYDEN KONU┼×MALI

Film/dizi ve kitap yorumlar─▒ bunun yan─▒nda farkl─▒ konulardaki bilgilendirici payla┼č─▒mlar─▒n─▒ uzunca zamand─▒r okuyup takip ediyorum.

Daha Mutlu Daha ─░yi Bir Hayat M├╝mk├╝n

Uzunca zamand─▒r takip etti─čim ve okumaya bay─▒ld─▒─č─▒m bloglardan, psikoloji hakk─▒nda tespitleri ve ├Ânerilerini e─členceli bir ┼čekilde kaleme al─▒p karikat├╝rlerle de s├╝sl├╝yor, en sevdi─čim bloglardan.


- Belki unuttu─čum bloglar vard─▒r, l├╝tfen kusura bakmas─▒nlar, onlar─▒ da en k─▒sa zamanda yazaca─č─▒m ikinci yaz─▒mda payla┼č─▒r─▒m. ├çok mim yapmad─▒m ama en sevdi─čim bloglar mim'i yapman─▒z─▒ isterim sonu├žta ├žo─ču ├ž├Âpl├╝k olan internette buldu─čumuz g├╝zel yaz─▒lar yazan bloglar─▒ kaybetmeyelim ve ke┼čfetmediklerimizi ke┼čfedelim...

50 yorum:

  1. Efendim, ├žok ├žok te┼čekk├╝r ederim! :)

    Yan─▒tlaSil
  2. Genelde okudu─čum yaz─▒lara yorum yapar─▒m ama senin blogunda ve ├╝slubunda her zaman farkl─▒l─▒k seziyorum. ─░lerde ne okursun veya ne i┼č yapars─▒n bilmiyorum ama iyi bir blog yazar─▒ olaca─č─▒n─▒ biliyorum. Umar─▒m ge├žici bir heves olmaz ve benim hatalar─▒ma d├╝┼čmezsin. Yapt─▒─č─▒n listede benden de bahsetti─čin i├žin te┼čekk├╝r ederim, mutlu oldum..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim Do─ču┼č abi ­čśë ben de hep devam etme niyetindeyim illaki bir g├╝n hedeflerime ula┼č─▒r─▒m, listede tabii ki olman─▒z gerekiyordu, takip etmeyenin ├žok ┼čey kaybedece─či bir blo─čunuz var =)

      Sil
  3. ─░┼čte ben bu olaya bay─▒l─▒yorum ! Ruhum tembel benim, benim bulamad─▒klar─▒m─▒ birinin bulup al hadi al sen de oku ka├ž─▒rma der gibi ├Ân├╝me koymas─▒ ├žok g├╝zel oluyor ya :) Hepsine tek tek bakaca─č─▒m ┼čimdi...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hepsi ayr─▒ ayr─▒ konularda g├╝zel bloglar beyenece─činize eminim! =Dd

      Sil
  4. Yan─▒tlar
    1. Aynen ├žo─ču az ├žok bilindik bloglar :)

      Sil
  5. ├çok te┼čekk├╝r ederim.
    Listende yer almak ve yazd─▒klar─▒m─▒ keyifle okudu─čunu bilmek ├Âzellikle ├žok mutlu etti beni. ­čĺÉ­čĺÉ
    Takip etmedi─čim bloglar─▒ da ziyarete gidiyorum ┼čimdi

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Film izlemeyi seviyorum ve siz de filmler hakk─▒nda ├žok g├╝zel yaz─▒lar yaz─▒yorsunun o y├╝zden keyifle okuyorum! =D

      Sil
  6. G├╝zel bir yaz─▒ olmu┼č­čĹŹ­čĆ╗:)

    Yan─▒tlaSil
  7. Te┼čekk├╝rler sayende birka├ž blog daha tan─▒ma f─▒rsat─▒m oldu

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bu yorum yazar taraf─▒ndan silindi.

      Sil
  8. Karde┼čim beni okudu─čunu bilmiyordum ­čśé G├╝zel d├╝┼č├╝ncelerin i├žin ve listende bana da yer verdi─čin i├žin te┼čekk├╝rler ­čśÇ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim uzun zamand─▒r severek takip etti─čim bir blogunuz var :)

      Sil
  9. Cogunu severek takip ediorum :) bencede takip edilesiler :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├žo─ču zaten bilindik olanlar =)

      Sil
  10. Listede olmam sevindirdi :) te┼čekk├╝r ederim

    Yan─▒tlaSil
  11. Sayende bilmedi─čim bir ka├ž blog daha ke┼čfettim. Te┼čekk├╝rler :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim umar─▒m be─čenerek okursunuz =D

      Sil
  12. Merhaba Meczup,

    Benden bahsetti─čin ve yeni bloglar ke┼čfetmeme vesile oldu─čun i├žin te┼čekk├╝r ederim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim sizden bahsetmesek eksik bir liste olurdu (yaz─▒lar─▒n─▒z─▒ kendime saklamak isterdim fakat herkesin yararlanmas─▒ daha iyi olur diye d├╝┼č├╝nd├╝m) =DD

      Sil
  13. Vauvv listende olmak ┼ča┼č─▒rtt─▒ :). Te┼čekk├╝r ederim :).

    Yan─▒tlaSil
  14. Merhaba,

    Takip edilesi bloglar listesinde Medya ─░stasyonu'na da yer verdi─čin ve yeni bloglar ke┼čfetmemi sa─člad─▒─č─▒n i├žin te┼čekk├╝r ederim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim Engin Bey, internette bir ┼čeyler yazanlar─▒n sizin blogunuzdan yararlanmas─▒ gerekti─čini d├╝┼č├╝nd├╝m. :)

      Sil
  15. Te┼čekk├╝r ederim! Bu listede yer almak cidden sevindirdi beni...

    Yan─▒tlaSil
  16. Neredeyse hepsini takip ediyorum. G├╝zel bir liste olmu┼č.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. En sevilen bloglar bunlar san─▒r─▒m =D

      Sil
  17. Bu aralar yoktum, yeni g├Âr├╝yorum. ├çok te┼čekk├╝r ederim Meczup, ├žok sevindim.. :)

    Yan─▒tlaSil
  18. Listenizdeki b├╝t├╝n bloglar─▒ takibe ald─▒m.G├╝zel bolglar hepside. ├Âneriniz i├žin te┼čekk├╝rler.Umar─▒m ben de, bir g├╝n ├Âneri listelerine girerim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim, tabii ki uzunca yaz─▒lar─▒n─▒z─▒ okuyorum ve siz ┼čuan favori bloglar─▒mdas─▒n─▒z =)

      Sil
    2. Ay ay ay pek mutlu oldum.O halde yorumlar─▒n─▒z─▒ da beklerim.O "uzunca "yaz─▒lar─▒ ne zorlukla yaz─▒yorum biliyor musunuz :)

      Sil
  19. Bu Bloglar aras─▒nda yer almak i├žin u─čra┼čaca─č─▒m. Bir daha b├Âyle bir blog yazarsan─▒z emin olun bizi de g├Âzden ge├žireceksiniz. :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler, ikinci yaz─▒y─▒ t├╝m neti didiklemeden yazmayaca─č─▒m =DD

      Sil
  20. h─▒zl─▒ adam ve medya istasyonu duymam─▒┼č─▒m. di─čerlerini az ├žok biliyorum. ├žok sevdiklerim var aralar─▒nda b├╝ss├╝r├╝ hatta. ├Âneri makinesi ise bence ├žok ├žok iyi :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Sizin duymad─▒─č─▒n─▒z blog buldu─čuma ├žok sevindim, h─▒zl─▒ adam ve medya istasyonu en sevdi─čim bloglar girince i├žinden ├ž─▒kamayacaks─▒n─▒z =D

      Sil
  21. Anaaa Ben yo─čumm :(((((

    http://tembelprenses.blogspot.com.tr

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hmmm, g├Âzden ka├ž─▒rm─▒┼č olmal─▒y─▒m yoksa 7,24 makyaj bloglarindan ├ž─▒kmam ­čśü blo─čunuzdaki yaz─▒lar─▒ bir ara ziyaret edeyim ikinci yaz─▒ya in┼č ­čśë

      Sil
  22. ├çok te┼čekk├╝r ederim yaz─▒n─▒ ┼čimdi g├Ârd├╝m. Kendimi g├Âr├╝nce epey ┼ča┼č─▒rd─▒m ve mutlu oldum. En k─▒sa zamanda bu tarz bir payla┼č─▒m─▒ ben de yapmaya ├žal─▒┼čaca─č─▒m.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bu tarz payla┼č─▒mlar hem okuyucu a├ž─▒s─▒nda hem yazar a├ž─▒s─▒ndan yararl─▒ oluyor. Okuyucu daha ├žok blog tan─▒yor yazar─▒nda yaz─▒s─▒n─▒n ├žok okunmas─▒n─▒ sa─čl─▒yor...

      Sil
  23. Selam,
    Her blog farkl─▒ bir evren, farkl─▒ bir ya┼čam... Ya┼čam─▒n sadece bizim d├╝nyam─▒zdan ibaret olmad─▒─č─▒n─▒n da kan─▒t─▒...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle Mustafa abi, senden de bir blog listesi isteriz =D

      Sil
  24. Bir├žo─čunu inceledim ve hepsi birbirinden g├╝zel ilgin├ž yaz─▒lar─▒ olan takip edilesi bloglar. Ayr─▒ca sizin blogunuz da ho┼č bir g├Âr├╝n├╝me sahip. Kaliteli bir i├žeri─činiz var. Listedeki bloglara Ba┼čar─▒lar─▒n─▒z─▒n devam─▒n─▒ dilerim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, de─čer verdi─činiz ve yorum yapt─▒─č─▒n─▒z i├žin =D

      Sil
  25. Vay arkada┼č benim temam─▒n siyah─▒ :) G├╝zel tema ama :D

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.