Ads Top

DO─×U-BATI | KAP─░TAL─░ZM-SOSYAL─░ZM | ─░nsanl─▒─č─▒n B├╝y├╝k X'i


─░nsanl─▒─č─▒n B├╝y├╝k X'i

B├╝y├╝k bilinmeyen. Bilinmesi gereken. Neler oluyor yahu! Do─ču-Bat─▒, Kapitalizm-Sosyalizm, neden z─▒t kavramlar, ortak bir ama├ž, ortak bir yol bulunabilir mi? Neden olmas─▒n? Neden bunu konu┼čmuyoruz? ─░nsanl─▒─č─▒ konu┼čmuyoruz, sosyal medyaya giriyorum, onun bunun ┼čark─▒ klibi konu┼čuluyor, ulan d├╝nyada 3. d├╝nya sava┼č─▒ ya┼čan─▒yor... D├╝nyay─▒ b─▒rak ├╝lke boku yiyor!

Neyse bunlar benim bir ka├ž ├ž─▒kar─▒m─▒m ve sorumdu. Elbette cevab─▒ yok bu sorular─▒n...


D├╝n youtube'de Ece Temelkuran'─▒n bir seminerine rastlad─▒m ve bana yararl─▒ bir konu┼čma gibi geldi. Benden ald─▒─č─▒ 10 dakikan─▒n kar┼č─▒l─▒─č─▒n─▒ verdi. Hayatta her zaman, zaman ve yarar odakl─▒ d├╝┼č├╝n├╝r├╝m. E─čer benden sadece zaman─▒m─▒ alacak bir ┼čey var ise ilgilenmem.


Neyse izlemenizi tavsiye ederim, yorumlar─▒n─▒z─▒ bekliyorum...



1 yorum:

  1. Sosyalizmi kurtar─▒c─▒ gibi d├╝nyaya sunmak bana ├žok ├╝topik geliyor. Di─čer b├╝t├╝n sistemlerde oldu─ču gibi insan kaliteli olmad─▒ktan sonra, sonu├ž ka├ž─▒n─▒lmaz olarak ba┼čar─▒s─▒zl─▒kt─▒r. Diyelim ki iyi bir sistem kurmak istiyorsunuz, ad─▒ ne olursa olsun sadece ├ž─▒karlar─▒na endeksli etik de─čerleri olmayan hangi kitleye uygulan─▒rsa uygulans─▒n her zaman pastaya yak─▒n ki┼čiler, yine kendileri i├žin herkesin ula┼čamayaca─č─▒ t├╝rden zenginli─če ve refaha ula┼čacak, geri kalan halk kitlesi ise e┼čitlik ya da ortak payla┼č─▒m ad─▒ alt─▒nda susturulacakt─▒r. Tabii ki┼čisel fikrim bu, her fikre de sayg─▒ duyuyorum.

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.