Ads Top

─░┼čte B├╝t├╝n Mesele Bu | Blog M─░M'i | BLOG EN'LER─░ ­čĆć


Merhaba ­čśĆ Blue Things ├žok g├╝zel bir mim haz─▒rlam─▒┼č, Herteldensef de beni etiketlemi┼č. ├çok sevindim, normalde mim'lere uza─č─▒md─▒r ama buna kay─▒ts─▒z kalamazd─▒m, t├╝m sevdi─čim bloglar─▒ payla┼čmak i├žin g├╝zel bir f─▒rsat bu, hadi ba┼čl─▒yorum...

­čĺź Herkesle Tan─▒┼čm─▒┼čl─▒─č─▒ Olan Blogger?

Ben herkesle tan─▒┼čm─▒┼čl─▒─č─▒ olan blogger olarak Blog Hocam'─▒ g├Âr├╝yorum ├ž├╝nk├╝ her blog kuran ki┼činin yolunun mutlaka ondan ge├žti─čini, ona yorum att─▒─č─▒n─▒ cevap ald─▒─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum, hatta son zamanlarda Blogger G├╝nl├╝─č├╝ diye bir seri yap─▒yor ve yorum yapanlar─▒n yorumu ├╝zerine konu┼čuyor, yard─▒mc─▒ oluyor. Bu y├╝zden her bloggerla tan─▒┼čm─▒┼čl─▒─č─▒ oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorum...

­čôÜ Blog D├╝nyas─▒n─▒n ├ť├ž K├╝t├╝phanesi?

Uzun zamand─▒r takip edemesem de ├žok sevdi─čim bir ka├ž kitap blogu var, ama ├╝├ž tane payla┼čmam gerekiyor. BirKitapH─▒rs─▒z─▒ bir olsun, B├╝y├╝l├╝Ayra├ž iki, Kitaplar─▒mVeBen de ├╝├ž olsun...

­čĺü Blog D├╝nyas─▒n─▒n En Tatl─▒ Anneleri?

Maalesef bu kategori hakk─▒nda ├žok ┼čey diyemeyece─čim ├ž├╝nk├╝ anne blogu takip etmiyorum. Hepsinin ├žok tatl─▒ oldu─čunu ve yararl─▒ payla┼č─▒mlar yapt─▒─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum ve hepsini etiketledi─čimi d├╝┼č├╝n├╝n ­čśů

­čĺČ Sohbeti En Tatl─▒ ├ť├ž Blogger?

En sevdi─čim kategori bu san─▒r─▒m ├ž├╝nk├╝ ben haber yaz─▒lar─▒ gibi olan veya bilgi verici olan yaz─▒lardan ├žok tecr├╝belere dayanan an─▒ veya d├╝┼č├╝nce yaz─▒lar─▒n─▒ seviyorum, bunlar da bana sohbet gibi geliyor... En sevdiklerim EdaDEM─░R, yaz─▒lar─▒ uzun uzun ve okunmas─▒ ├žok keyifli. Ya┼čamdanYaz─▒lar g├╝ndemle ilgili ├žo─ču zaman, sohbet tad─▒nda yaz─▒lar yaz─▒yor. MustafaS├Ânmez youtube videolar─▒ da yap─▒yor yaz─▒ da yaz─▒yor ve payla┼čt─▒─č─▒ konular ger├žekten ├žok ilgi ├žekici bu y├╝zden yar─▒m saatlik video yapsa s─▒k─▒lmadan izlerim...

­čÄ░├ľnerilerine G├╝vendi─čim ├ť├ž Blogger?

H─▒zl─▒Adam blog konusunda ve internet konusunda verdi─či bilgilere g├╝vendi─čim ve ├Ânerilerini dikkate ald─▒─č─▒m bloggerlardan. DahaMutluBirYa┼čamM├╝mk├╝n en sevdi─čim bloglardan hayat anlam─▒nda verdi─či ├Ânerileri dikkate al─▒yorum. Sibelynka ├žok aktif bir ┼čekilde film yorumu payla┼č─▒yor ve film izlemeden ├Ânce onun bloguna girdi─čimi hat─▒rl─▒yorum...

­čĺĘ Her Konuda Yazan ├ť├ž Blogger?

Birincisi ad─▒ ├╝st├╝nde Herteldensef, ikinci engineeringvibes, ├╝├ž├╝nc├╝s├╝ de ├Ânerimakinesi olsun. Hepsi birbirinden g├╝zel konularda payla┼č─▒mlar ve ├Âneriler yapan muhte┼čem bloglar...

☕️ ├ľyk├╝ dinlemeye, kahve i├žmeye giderim dedi─čim bloglar?

Asl─▒nda b├╝t├╝n bloggerlarla kahve i├žmek isterim ├ž├╝nk├╝ ├ževremde blog hakk─▒nda vs. sohbet edece─čim hi├ž kimse yok... BirDeliMavi yaz─▒lar─▒ bana sohbetten ├žok sanatsal geliyor ve farkl─▒ bir insan oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorum, bu y├╝zden kesin sohbet etmesi keyifli bir insand─▒r. Do─ču┼čHakanY─▒lmaz kendisi blogumun ilk zamanlar─▒nda mesaj att─▒─č─▒m, ├Ânerli ald─▒─č─▒m de─čerli bir a─čabeyim, sohbet etmek g├╝zel olurdu. BlogTecr├╝bem ├Ânerilerini dikkate ald─▒─č─▒m bir blog, bir kahve i├žip bana bloger hakk─▒nda bilgi vermesini isterdim, ├ž├╝nk├╝ halen kendimi baya acemi hissediyorum...

­čôŁYeni olsa bile kolay al─▒┼č─▒lan, samimi olan ├╝├ž blogger?

Son zamanlarda blogdan uzakla┼čt─▒m bu y├╝zden yeni gelenlerden pek haberim olmad─▒. Ke┼čke bir liste yap─▒lsa ve yeni gelenlerden haberdar olabilsek...

­čĹ╗ Anime delisi olan iki blogger?

Hi├ž anime izlemedim, ve pek takip etti─čimde yok, o y├╝zden bu konuda tavsiye veremeyece─čim... Ama takip etti─čim bir animeci blogger var tabi Yanl─▒zAma├ľzg├╝r ben onun daha ├žok sohbet tarz─▒ndaki yaz─▒lar─▒n─▒ okudu─čumdan anime yaz─▒s─▒ yazd─▒─č─▒n─▒ unutmu┼čtum ­čśů

­čÉż Kendine benzetti─čin ├╝├ž blogger?

Kendime benzetti─čim yok da, benim benzeme─če ├žal─▒┼čt─▒─č─▒m bloglar─▒n t├╝m├╝ yukar─▒da etiketledi─čim bloglar, hepsine ayr─▒ ayr─▒ ├Âzeniyor ve k─▒skan─▒yorum. Umar─▒m hepsinin takip├žisi benim olur ­čśů ┼×aka bir yana hepsi ├žok g├╝zel insanlar, genellikle yazan insanlar bir ba┼čka oluyor, tan─▒masam da okuyan yazan ara┼čt─▒ran b├╝t├╝n insanlar─▒ seviyorum, ve onlar gibi ve hatta onlardan daha iyi olmaya ├žal─▒┼č─▒yorum...

---

Oh be! San─▒r─▒m kazas─▒z atlatt─▒m ┼ču Mim'i. Etiketleyemedi─čim ama takip etti─čim ├žok├ža blogger var ve bunun i├žin ├Âz├╝r dilerim... Bu mimi okuyan herkesi mimliyorum, g├Âr├╝┼čmek ├╝zere.

21 yorum:

  1. ├çok zorlay─▒c─▒ bir mim. Yapmay─▒ deneyece─čim...
    Yapabilecek miyim, bilemiyorum?

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen baya zor blog se├žmek =D Etiketleyemedi─čim ├žok blog oldu :)

      Sil
  2. Herkesin g├Ân├╝l rahatl─▒─č─▒ ile alt─▒na imza ataca─č─▒ bloglar ger├žekten.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen garantili yolu se├žtim =D Kimsenin itiraz edemeyece─či bloglar, hepsini ├žok severim :D

      Sil
  3. meczup tes├╝f ederim ka├ž tane anime yaz─▒s─▒ var blogumda birde instagramdan takiple┼čiyor hi├ž mi fark etmedin benim anime manya─č─▒ oldu─čumu? Al i┼čte g─▒rd─▒n g─▒rd─▒n. :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ya ben sizin sadece sohbet tarz─▒nda yaz─▒lar─▒n─▒z─▒ okudu─čum i├žin anime yazd─▒─č─▒n─▒z─▒ unutmu┼čum, kusura bakmay─▒n hemen ekledim =DD

      Sil
  4. Cevaplamas─▒ zor da olsa de─čerli bir mim olmu┼č..Uzun y─▒llard─▒r ├že┼čitli bloglar kurdum. B├╝t├╝n birikimlerimin demlendi─či blog sayfam─▒ a├žarken samimiyetle yazd─▒─č─▒m ve sevdi─čim bir ka├ž blog oldu. Bunlardan biri de blog sayfanla ve paragraflar─▒na hakimiyetinle sen oldun ├ľmer karde┼čim. Oturup, sohbet etmek ve fikir al─▒┼čveri┼či yapmak g├╝zel olabilirdi tabi..Blog d├╝nyas─▒n─▒n s─▒n─▒rlar─▒ ├žok geni┼č oldu─ču i├žin fiziksel olamasa da her zaman yard─▒m ederim, yard─▒m da al─▒r─▒m senden. Mim yazmak zor geliyor ama dursun bakal─▒m belki bo┼č zamanda cevaplayabilirim. Te┼čekk├╝rler yaz─▒nda yer verdi─čin i├žin g├Âr├╝┼čmek ├╝zere..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de te┼čekk├╝r ederim Do─ču┼č abi, umar─▒m hep yazars─▒n ve blogu b─▒rakmazs─▒n ├ž├╝nk├╝ blogun olmazsa olmazlar─▒ndans─▒n =DD

      Sil
  5. Gayet g├╝zel ve bilgilendirici olmu┼č ^.^ Ben hala d├╝┼č├╝n├╝yorum ne yazsan diye. Ellerine sa─čl─▒k.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler, yaz─▒n gitsin yahu =D

      Sil
  6. Ger├žekten g├╝zel bir mim etkinli─či olmu┼č yine. ├çok ├žok te┼čekk├╝r ederim bu g├╝zel yaz─▒nda bloguma da yer verdi─čin i├žin. Neden olmas─▒n belki bir g├╝n bir araya geliriz...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim. ├çok kaliteli bir blogunuz var ├Âzeniyor insan ­čśé

      Sil
  7. Bu zor mu zor mimi yapan t├╝m bloggerlara kocaman bir ­čĹĆ­čĹĆg├Ânderiyorum. Cevaplamak hi├ž kolay de─čil ger├žekten.

    Ve ekstra te┼čekk├╝rlerim listende bana da yer verdi─čin i├žin ­čĹ» B├Âyle d├╝┼č├╝n├╝yorsan ne mutlu bana:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen kolay de─čildi cevaplamak, umar─▒m etiketleyemedigim bloggerlar k─▒r─▒lmaz, sizin de bu mimi yapman─▒z─▒ beklerim ­čśĆ

      Sil
  8. Ayyyy ben de var─▒m burada :) Can─▒m benim ├žok mutlu oldum :) Sabah sabah yaz─▒lar─▒ okurken motivasyon oldu bana :)

    Yan─▒tlaSil
  9. Senin gibi kaliteli i├žerik ├╝reten bir blog yazar─▒ taraf─▒ndan takip edilmek sevindirdi beni karde┼čim. Te┼čekk├╝rler.

    Yan─▒tlaSil
  10. Te┼čekk├╝rler ├ľneri Makinesi'ne de yer verdi─čin i├žin :). Mutlu oldum :).

    Yan─▒tlaSil
  11. Aaa! Bu listede bulunmama ├žok sevindim! Te┼čekk├╝r ederim bana da yer verdi─čin i├žin! :)

    Yan─▒tlaSil
  12. ├çok g├╝zel bir mim! Bana yer verdi─čin i├žin de ├žok te┼čekk├╝r ederim. Ayn─▒ ┼čekilde ben de senin yaz─▒lar─▒n─▒ okumaktan keyif al─▒yorum. Anlatt─▒klar─▒n─▒ dinlemek, yorumlar─▒n─▒ okumak benim modumu y├╝kseltiyor.

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.