Ads Top

Ya─čmurdan Sonra | Can D├╝ndar | #Kitap Yorumu ­čôŁ


Merhaba. 'D├ťNYA B─░R K├ľY OLSA?! ­čîÄ­čĺş' adl─▒ yaz─▒mda bahsetti─čim okumakta oldu─čum Can D├╝ndar'─▒n 'Ya─čmurdan Sonra' adl─▒ kitab─▒n─▒ bitirdim. Ve ┼čuan ├žokta ba┼čar─▒l─▒ olmad─▒─č─▒m yorum yaz─▒s─▒n─▒ yaz─▒yorum, umar─▒m okurken keyif al─▒rs─▒n─▒z... ­čôŁ

Kitap Ad─▒: Ya─čmurdan Sonra
Yazar─▒: Can D├╝ndar
Yay─▒nlanma Y─▒l─▒: 1996
Sayfa Say─▒s─▒: 190
Konusu: D├╝┼č├╝nce Yaz─▒lar─▒

Kitab─▒ yakla┼č─▒k ├╝├ž g├╝nde bitirdim, bu nedenle rahat├ža ak─▒c─▒ oldu─čunu s├Âyleyebilirim. ─░┼čledi─či konular bak─▒m─▒ndan da ilgi ├žekici bir kitap. Yaz─▒ld─▒─č─▒ y─▒l 20 y─▒l ├Ânceye dayanmas─▒na ra─čmen ben hi├ž eskiye dair bir tad almad─▒m, bu y├╝zden de ele┼čtirdi─či konular yine ┼čuan ├╝lkemizde ya┼čanan konular. ├ço─čunlukla ileti┼čim, medya, siyaset, pop, televizyon hakk─▒nda ele┼čtiriler ve ya┼čad─▒─č─▒ olaylardan bahsetmi┼č yazar... Kendisi gazeteci olmas─▒na ra─čmen konuya olduk├ža objektif yakla┼čm─▒┼č ve samimi bir ┼čekilde ├Âz ele┼čtiri yapm─▒┼č. Beni okurken olduk├ža d├╝┼č├╝nd├╝rd├╝ konular. Reyting u─čruna yap─▒lan etik olmayan ┼čeyleri anlatan yazar, bu konuda okuyucuyu olduk├ža bilin├žlendiriyor...

├ťslubundan bahsedecek  olursam, ger├žekten ├žok iyiydi. Ele┼čtirilerini kibarca ve ironi yapar bir ┼čekilde anlatt─▒─č─▒ndan - san─▒r─▒m buna kara mizah deniyor - hem e─člendiriyor hem de ├╝z├╝yordu. Bu ├╝slubu kendime ├Ârnek ald─▒m ve bende Can D├╝ndar gibi bir yazar olabilme umuduyla yazmaya devam edece─čim...

--

Asl─▒nda ├žok da zor olmad─▒ kitab─▒ yorumlamak. Kitab─▒ ├žok sevdim, e─čer ele┼čtiri t├╝r├╝n├╝, deneme yaz─▒lar─▒n─▒ seviyorsan─▒z mutlaka elinizden ge├žirmeniz gereken bir kitap...

Bu yaz─▒ da bu kadard─▒, ben de haz─▒r k├╝t├╝phanedeyim, gidip kendime yeni kitap alay─▒m, g├Âr├╝┼čmek ├╝zere... ­čśë

1 yorum:

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.