Ads Top

Belki De ┼×uan Zaten Mars'tay─▒z ­čÜÇ | BEN─░M TEOR─░M!


Merhaba arkada┼člar ├žok sevin├žliyim ├ž├╝nk├╝ bu yaz─▒m─▒n ├žok okunaca─č─▒n─▒ ve belki de 1 de─čil 3kr┼č kazanaca─č─▒m─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum. 3 veya 4 yaz─▒ yazsam san─▒r─▒m bir sak─▒z alabilirim...

Bug├╝nk├╝ konumuz ┼č├Âyle, beni k├╝├ž├╝kl├╝─č├╝mden beri parmakla g├Âstermezlerdi ama ben arkada┼člar─▒m aras─▒nda en ├žok hayal kuran ├žocuktum, ki san─▒r─▒m 10 ya┼č─▒mda akl─▒ma ┼č├Âyle bir ┼čey gelmi┼čti; benim d─▒┼č─▒nda t├╝m insanlar oyuncu ve bir seneryoya sad─▒k, her ┼čey beni denemek ├╝zerine kurulu... Nas─▒l inan─▒lmaz bir d├╝┼č├╝nce de─čil mi o ya┼ča g├Âre?...


Ge├žen y─▒l bunu tek d├╝┼č├╝nenin  ben olmad─▒─č─▒m─▒ ├Â─črenmi┼č oldum, benden y─▒llar ├Ânce bunu d├╝┼č├╝nm├╝┼č ve ba┼črol├╝nde Jim Carey'in oynad─▒─č─▒ Truman Show adl─▒ filmini yapm─▒┼člar... Film 1998 yap─▒m─▒ ben 1999 da do─čdum...


Fakat halen filmi yap─▒lmam─▒┼č bir d├╝┼č├╝ncem var, belki de bir komplo teorisi. Teorim ┼č├Âyle, belki de ┼čuan zaten Mars'tay─▒z, belki de ba┼čka bir gezegen. Nas─▒l m─▒? Belki de ge├žen y├╝zy─▒l uzaya ├ž─▒kmay─▒ ba┼čarabilmi┼č birka├ž ┼čirket insanlar ├╝zerinde bir deney yapmak amac─▒yla bizim de─čil de gidip yan gezegenin foto─čraflar─▒n─▒ ├žektiler ve insanlar bunun fark─▒na ne zaman varacak diye denemeye karar verdiler..


Neden olmas─▒n, hi├žbir ┼čey %100 ger├žek de─čildir, s├Âyledi─čim teorinin yanl─▒┼č oldu─čunu foto─čraf yoluyla kan─▒tlamak imkans─▒z, tek kan─▒t yolu buna inanan ki┼čiyi uzaya ├ž─▒kar─▒p kendi g├Âzleriyle g├Ârmesini sa─člamakt─▒r...


Say─▒n Nasa veya uzaya ├ž─▒kan herhangi bir ┼čirket e─čer teorim do─čruysa, tarihte bunu ilk fark eden insan olarak beni yazabilirsiniz ve ├Âd├╝l├╝m├╝ verebilirsiniz... Aman bunu kimse bilmemeli diye suikast yapmay─▒n bana...


Siz teorimi nas─▒l buldunuz? Do─čruluk oran─▒ nedir sizce? Sizin insanlar─▒n size g├╝ld├╝─č├╝ teorileriniz var m─▒? Veya siz de hayal g├╝c├╝ zay─▒f insanlardan misiniz?

3 yorum:

  1. Buna benzer en ├ž─▒lg─▒n ama bir o kadar da ger├žeklik pay─▒ olabilece─čini d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝m teori bir sanal ger├žeklik i├žinde ya┼č─▒yor oldu─čumuz y├Ân├╝nde. ─░lk kez 1977 y─▒l─▒nda Az─▒nl─▒k Raporu, Blade Runner, Ger├že─če ├ça─čr─▒ gibi filme de uyarlanan bir ├žok hikayenin yazar─▒ olan Philip K. Dick taraf─▒ndan dillendirilen bu teori bug├╝n ciddi savunucular─▒ olan bir hale b├╝r├╝nd├╝. Peki sen buna ne dersin Meczup?

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bu benimkinden ├žok daha u├žuk ve bir o kadar kan─▒tlamas─▒ veya cokertmesi zor bir teori. E─čer bir sanal ger├žekli─čin i├žindeysek, umar─▒m sadece tek bir can─▒m─▒z yoktur =)))

      Sil
  2. Çok iyi teori :) Hayal gücü iyidir

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.