Ads Top

D─░KKAT! Twitter Kullan─▒c─▒lar─▒na B├╝y├╝k Tehlike | Mutlaka Okuyun! (­čś▒)


G├╝nnayd─▒nnn say─▒n pek sayg─▒de─čer okuyucu. Nabersin? Umar─▒m evren kadar sonsuz bir mutluluk ve deniz kadar ├Âzg├╝rl├╝ge sahipsindir. Ben yine narsist ben yine ukalay─▒m, biraz anar┼čist, biraz da nihilist. Neyse.

Bug├╝n├╝n konusu Twitter. E─čer Twitter'da beni takip ediyorsan─▒z, son zamanlarda baya aktif oldu─čumu g├Ârebilirsiniz. Uzun bir zaman ara vermi┼čtim, fakat d├Ând├╝─č├╝mde pek de ho┼č g├Ârmedim...

Yine bok, yine bok Twitter. Demet Akal─▒n'─▒n, 'herkes' yerine 'Herkez' yazmas─▒, birka├ž fenomenin kazanan futbol tak─▒m─▒n─▒n ismini memesine yazmas─▒ falan konu┼čuluyor. Trend listesinde durum daha da vahim maalesef, futbol, din, siyaset ├╝lkemizde konu┼čulan tek konular zaten. Kavga tart─▒┼čma ve k├╝f├╝r dolu twettler, ergenlerin bilin├žaltlar─▒n─▒ bilin├žsiz ve d├╝zensiz ┼čekilde c├╝mlelere aktarmas─▒, tehditler, tacizler vs vs.

San─▒r─▒m bunlar yeterlidir d├╝nyan─▒n ne kadar i─čren├ž bir y├Âne do─čru ilerledi─čini fark etmemize ├Âncelikle ├╝lkemizin. Nas─▒l tiksiniyorum anlatamam, terk etmek istiyorum yeminle buray─▒. Baz─▒ insanlarla ayn─▒ havay─▒ soluyor olmaktan bile utan─▒yor ve igreniyorum...

Belediye ba┼čkanlar─▒n─▒n att─▒─č─▒ Tweetlerden anl─▒yorsunuz ki beyin geli┼čimi ilk okulda durmu┼č... Trol olaca─č─▒m diye sebeklik yapanlar m─▒, sa├žmalayanlar mi dersin, neler var neler, o yazarken, veya yaparken g├╝l├╝yor sizin okurken y├╝z├╝n├╝z k─▒zar─▒yor ├Âyle vahim durum.

D├╝zg├╝n sanata y├Ânelik zeka kokan payla┼č─▒mlar ise ├žok geri planda, fenomen adamlar tak─▒mlar─▒n ilk 11'ini sayacak kadar gereksiz ve 3 klasik kitap ismi sayamayacak kadar cahil.. Kelime haznesinde en fazla 10tane kelime var...

Daha ne desem bilemiyorum Twitter'da di─čer sosyal medya mecralar─▒ndan farks─▒z bok gibi. Biz yine insanlar─▒ okutmaya bilin├žlendirmeye y├Ânelik payla┼č─▒mlara devam edece─čiz, kullanm─▒yorsan─▒z Twitter'─▒ kay─▒t olman─▒z─▒ ve bir ka├ž insan─▒ da olsa iyi y├Ânde etkilemezi isterim ├ž├╝nk├╝ bu gidi┼čle sosyal medyay─▒ avcuna alm─▒┼č ki┼čiler insanlar─▒n beynini ├ž├Âplerle doldurmaya devam edecek.

Siz Twitter kullan─▒yor musunuz? Ne d├╝┼č├╝n├╝yorsunuz? Bana kat─▒l─▒yor veya kat─▒lm─▒yormusunuz? Yorumlar─▒n─▒z─▒ bekliyorum. Ve evet ba┼čl─▒k dikkat ├žekmek i├žindi.

17 yorum:

  1. Size kat─▒l─▒yorum. Di─čer sosyal a─člar gibi twitterda sa├žma sapan ┼čeylerle doluyor..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Asl─▒nda insan─▒ yans─▒t─▒yor, d├╝nya k├Ât├╝ye gidiyor :/

      Sil
  2. Ba┼čl─▒─č─▒ g├Âr├╝nce g├╝venlik a├ž─▒─č─▒ falan sand─▒m. Sosyal mecralar─▒ gereksizce kullananlar var, gereklice kullananlar var. Bu y├╝zden takip sistemi var. Gereklice kullanan─▒ takip edersen onlara denk gelmezsin. Mevzu b├Âyle ├ž├Âz├╝lm├╝┼č olur.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ya bilerek ba┼čl─▒─č─▒ ├Âyle koydum deneme yan─▒lma y├Ântemiyle daha ├žok okuyucu ├žekme ├žal─▒┼čmalar─▒ i┼čte =)

      Sil
    2. G├Ârmemen onun olmad─▒─č─▒ veya ba┼čkalar─▒na zarar─▒ olmayaca─č─▒ anlam─▒na gelmez :))

      Sil
    3. Ya ├Âyle de var i┼čte b├Âyle insanlar. Beni kahrediyor okumay─▒p halk taraf─▒ndan tan─▒nmas─▒ falan. Lise mezunu bile olamayanlar ├╝nl├╝ler bile var ┼ču an. Takip etme, adalet nam─▒na bir ┼čey yok d├╝nyada zaten. Yine dertlendim i┼čte. D├╝nya bir kez daha yerinden oynas─▒n.

      Sil
    4. Sinirden yanl─▒┼č yazm─▒┼č─▒m bak yine. Yollad─▒ktan sonra fark ettim. :D

      Sil
  3. San─▒r─▒m ┼ču anki toplumumuz be─čenisinde yanl─▒┼č ve olumsuz olanlar art─▒ de─čeri g├Âr├╝yor. De─čer verilenler ile de─čer verilmesi gerekenler apayr─▒. ├ç├╝r├╝me, yozla┼čma alm─▒┼č ba┼č─▒n─▒ gitmi┼č. ├çok ├╝z├╝c├╝.

    Yan─▒tlaSil
  4. Beyin geli┼čimi ilkokulda durmu┼č :DDD
    Ben de sosyal a─člardaki ak─▒mlara kap─▒lamayan, uyum sa─člayamayan biri oldu─čum i├žim hepsini ge├žen sene kapatt─▒m. Sadece blo─čumla g├╝zel g├╝zel ya┼čay─▒p gidiyoruz i┼čte. Neymi┼č o kafam ┼či┼čiyormu┼č resmen!

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen kafa sisiyor ama ben uyum sa─člamaya ├žal─▒┼č─▒yorum, az da olsa insanlar─▒ okumaya y├Âneltmek beni mutlu ediyor :)

      Sil
  5. Ben de g├╝venlikle ilgili bir s─▒k─▒nt─▒ oldu─čunu d├╝┼č├╝nm├╝┼čt├╝m. Madem ├Âyle d├╝┼č├╝nd├╝m bir g├╝venlik tehdidini yazay─▒m. S├╝rekli DM'den gelen bilmem ne ┼čehrinden hesab─▒n─▒za girildi hesab─▒n─▒z─▒ g├╝vene almak i├žin linke t─▒klay─▒n mesajlar─▒. Hala t─▒klayan var m─▒ bilmiyorum ama t─▒klarsan─▒z hesab─▒ kapt─▒r─▒yorsunuz.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen t─▒klayanlar san─▒r─▒m ├žok saf :)

      Sil
  6. Ba┼čl─▒k hakikaten dikkat ├žekiciydi :)
    Twitter'─▒ bu aralar yo─čun kullan─▒yorum. Hi├ž olmad─▒─č─▒m kadar hem de. Ama├ž site tan─▒t─▒m─▒. 5-6 arkada┼č pasla┼čarak payla┼č─▒m yap─▒yoruz. Ba┼čka da vakit ge├žirmiyorum a├ž─▒k├žas─▒.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Twitter asl─▒nda ├žok g├╝zel fakat h─▒zl─▒ ve ├ž─▒lg─▒n olmas─▒ herkesin a─čza geleni s├Âylemesi oray─▒ k├Ât├╝ yapan.

      Sil
  7. Haha (tavuk yerken Erol Ta┼č gibi g├╝ld├╝─č├╝m├╝ d├╝┼č├╝n├╝n), benim "Sosyal Medyaya Hay─▒r" serim var ama kimse "fifi"lemiyor . Sosyal medya kullanmamak art─▒k bir ayr─▒cal─▒k... Zaten dedi─čin ki┼čileri takip edenler ├žoluk-├žocuk... Twitter hesab─▒m var ama ne bok yemeye ne zaman a├žt─▒m ben de bilmiyorum, kulland─▒─č─▒m yok... Ayr─▒ca hi├ž bir kal─▒ba s─▒─čmamak laz─▒m ki ilk paragraftaki tarif g├╝zeldi. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bence kullanman─▒z ├žok iyi olur, ┼čuan benim Twitter blogdan on planda ama oradan buraya okuyucu ├žekmeye ├žal─▒┼č─▒yorum, :)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.