Ads Top

Galiba G├╝zel Bir Film Geliyor | Fragman ─░ncelemesi | Cing├Âz Recai ­čÄę­čĺÄ


Cing├Âz Recai, Peyami Safa'n─▒n ayn─▒ adl─▒ roman─▒ndan uyarlanan Onur ├ťnl├╝'n├╝n y├Ânetti─či Kenan ─░mirzal─▒'n─▒n oynad─▒─č─▒ bir film olarak yak─▒nda vizyona girecek. Daha ├Ânce Ayhan I┼č─▒k'─▒n oynad─▒─č─▒ bir film ├žekilmi┼č fakat ben onu izlemedim.

Cing├Âz Recai hakk─▒nda bildiklerim Arsen L├╝pen uyarlamas─▒ oldu─ču. Arsen Lupen kim derseniz Sherlock Holmes'in h─▒rs─▒z versiyonu diyebiliriz. Hatta ben Sherlock Holmes ve Arsen Lupen'in ayn─▒ macerada oldu─ču bir kitab─▒ okumu┼čtum...

Arsen Lupen, k─▒l─▒k de─či┼čtirebilen, her kap─▒y─▒ a├žabilen ve her durumdan kolayca s─▒yr─▒lmay─▒ ba┼čarabilen profesyonel bir h─▒rs─▒z.

Fragmanda buradan ula┼čabilirsiniz...

Onur ├ťnl├╝'n├╝n y├Ânetti─či bu film al─▒┼čt─▒─č─▒m─▒z filmlere tabii ki benzemeyecek. Fragman─▒n─▒ izledi─čimizde de ├žok kaliteli oldu─ču her halinden belli. Fragmanda bulunan montajlar, sahne ge├ži┼čleri bana aksiyon ve gerilimin y├╝ksek olaca─č─▒n─▒ hissettirdi.

Biraz da Bollywood filmlerini and─▒rd─▒. Galiba ├╝lkemizde ger├žekten kendini ciddiye alan g├╝zel bir film izleyece─čiz sonunda. Filmi merakla bekliyorum, umar─▒m beklentilerimizi bo┼ča ├ž─▒karmaz...

12 yorum:

  1. ─░lk defa senden ├Â─čreniyorum bu haberi. Uzun bir s├╝redir g├╝ndemden uzak ya┼č─▒yorum. ├çok merak ettim ┼čimdi. Acaba nas─▒l bir film ├ž─▒kacak kar┼č─▒m─▒za? Kitab─▒n─▒ ├žok severim ├ž├╝nk├╝.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Umar─▒m g├╝zel bir film ├ž─▒kar ve az da olsa film yapanlar ├Ârnek al─▒r :)

      Sil
  2. Merak ettim ┼čimdi. G├╝zel bir film olur umar─▒m...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bende merak ettim umar─▒m ├žok ge├ž kalmaz :)

      Sil
  3. bakal─▒m Onur ├ťnl├╝ bize neler g├Âsterecek, severim filmlerini

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Dizileri de ├žok g├╝zel, farkl─▒ bir y├Ânetmen.

      Sil
  4. Onur ├ťnl├╝ ald─▒ ba┼č─▒n─▒ gidiyor vallahi. S─▒radanl─▒ktan ├ž─▒k─▒p fantastik diziler yapt─▒. En son youtube'dan "G├Âr├╝nen Adam" dizisini izlemi┼čtim, ├žok ilgin├ž gelmi┼čti kurgusu. Fragmana g├Âre bu film de g├╝zel olmu┼ča benziyor.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen farkl─▒ i┼čler yapmasi onu iyi bir y├Ânetmen yap─▒yor.

      Sil
  5. Dolu dolu sahneler olacak desene. Sonunda ┼ču film sekt├Âr├╝ndeki durgunluk bitecek. Bak─▒p ibret als─▒n di─čerleri de, bunun gibi nice kaliteli yap─▒mlar ├ž─▒kars─▒n.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle, Hollywood tan neyimiz eksik :)

      Sil
  6. Fragman─▒ da ilgimi ├žekti.─░zlemek isterim ben de :)

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.