Ads Top

YGS-LYS Birincisi Nas─▒l Olunur? | 2 dakikada!! ­čĺ»­čöí


Arkada┼člar merhaba. Galiba siz de benim gibi ├╝niversite s─▒nav─▒na gireceksiniz, girmeyecek olsan─▒z bile bu yaz─▒ size g├Âre ├ž├╝nk├╝ bu sa├žma bir sisteme sahip olan d├╝nya bir yar─▒┼č i├žine kurulu ve siz de mutlaka bir yar─▒┼č─▒n i├žindesinizdir...

D├╝n tan─▒d─▒─č─▒m de─čerli bir abim bana nasihat vermek istedi. Bende p├╝f yine mi diye ge├žirirken i├žimden, d─▒┼čardan ince bir sesle "tabi, ├žok isterim." ├ç─▒kt─▒ a─čz─▒mdan.

"Anlatt─▒klar─▒mla s─▒nava hatta d├╝nyaya bak─▒┼č a├ž─▒n de─či┼čecek" dedi, bi ilgimi ├žekti orada. Ben de " hadi bakal─▒m" dedim.

Ba┼člad─▒ anatomiden, kad─▒n─▒n yumurta h├╝cresinden, erke─čin spermine kadar falan. Ben de ufaktan geriliyorum tabi, nereye gidiyor bu konu┼čma diye.

"Bak" dedi senin belki de tek par├ža halinde g├Ârd├╝─č├╝n sperm asl─▒nda, mikroskopla incelenince 2bucuk milyon k├╝├ž├╝k spermden olu┼čuyor. Ve bu sperm v├╝cutta d─▒┼čar─▒da bir dakikadan fazla ya┼čam─▒yor, bu spermler kad─▒n v├╝cuduna giderek 6cm kadar yolda yumurtaya ula┼čmak i├žin bir yar─▒┼ča giriyorlar, kimisi enerjisini iyi kullanam─▒yor falan sadece biri hayatta kal─▒p d├╝nyaya geliyor! Peki bu y─▒l ├╝niversite s─▒nav─▒na ka├ž ki┼či giriyor???"

"2bucuk milyon." Derken a─čz─▒m a├ž─▒k kald─▒.

"Bak" dedi "Daha do─čmadan 2bucuk milyon aras─▒nda her ├Âzelli─čini iyi kullanarak birinci olup d├╝nyaya gelmeyi ba┼čarm─▒┼č olan sen, bunu neden bir daha yapamayas─▒n..."

// Bu konu┼čmas─▒nda ger├žekten ├žok etkilenmi┼čtim, umar─▒m anlatt─▒─č─▒m bu yaz─▒dan siz de etkilenmissinizdir. Yorumlar─▒n─▒z─▒ bekliyorum...

3 yorum:

  1. Evet olduk├ža ikna edici bir ├Ârnek bu:))
    Kendi s─▒n─▒rlar─▒m─▒z─▒ fersah fersah a┼čabilecek potansiyele sahip olabiliyoruz ┼čartlar gerektirdi─činde. Sana s─▒nav─▒nda sonsuz ba┼čar─▒lar diliyorum :

    Yan─▒tlaSil
  2. S─▒navda ba┼čar─▒lar dilerim:)
    G├╝zel ve faydal─▒ bir yaz─▒ olmu┼č.
    Eme─čine sa─čl─▒k

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.