Ads Top

Aman Tanr─▒m B├╝y├╝k Skandal! Ben de Sapyoseks├╝elim!


Merhaba. D├╝nden beri Elif ┼×afak Twitterda trend listesinde. Bende merak edip t─▒klad─▒m tabi. Konu ┼ču: TED sahnede Elif ┼×afak konu┼čmas─▒ s─▒ras─▒nda Biseks├╝el oldu─čunu a├ž─▒kl─▒yor ve bunu ├Ânceden s├Âylemeye korktu─čundan bahsediyor...

Biseks├╝el k─▒saca nedir? : Her iki cinse kar┼č─▒ ├žekim hisseden.
Konu bu yani.

─░nsanlar deli gibi tweet at─▒yor, i├žinde seks ge├žen kelimeyi t─▒klamaya hevesli olan ├žok insan var. Tabi haber ┼čirketleri de bundan kazanacaklar─▒n─▒ d├╝┼č├╝nd├╝klerinden ayn─▒ haberi ka├ž kere yay─▒nlam─▒┼člar bir de ba┼čl─▒klara baksan─▒z san─▒rs─▒n─▒z art─▒k D├╝nya eskisi gibi de─čil. ┼×ok itiraf! Bak─▒n ├╝nl├╝ yazar─▒n b├╝y├╝k s─▒rr─▒ neymi┼č!! falan filan.

Hatta al─▒p c├╝mleyi nerelere ba─člayanlar var. Neler neler... Bu konunun bu kadar konu┼čulmas─▒ yine beni ├╝zd├╝, ├ž├╝nk├╝ bunlar bu kadar ├ž─▒ld─▒r─▒lacak konular de─čil ki. Bir insan─▒n hayata bak─▒┼č a├ž─▒s─▒yla ilgili bu kadar ├ž─▒ld─▒rmak sa├žma. Baz─▒s─▒ k├╝f├╝r ediyor baz─▒s─▒ prim diyor... Bence bir yazar i├žin Biseks├╝el olmak ├Âd├╝l be, d├╝┼č├╝nsene her karakterin a┼čk─▒n─▒ ├žok iyi yazabilirsin.

Ben de haz─▒r konu a├ž─▒lm─▒┼čken Sapyoseks├╝el oldu─čumu a├ž─▒kl─▒yorum. Umar─▒m bunu da milyonlarca insan konu┼čur ben de g├╝lerim, hatta belki ├╝nl├╝ olman─▒n yolu budur. Hakketen buldum galiba! ─░├žinde seks ge├žen bir c├╝mle s├Âylerseniz t├╝rkiye de birka├ž g├╝n trend listesinde kalman─▒z m├╝mk├╝n. Fakat bilgisayar ba┼č─▒ndaki insanlardan hakaret ve tehdit alabilirsiniz, yaz─▒k hakkaten...

7 yorum:

  1. Yurdum insan─▒ b├Âyle i┼čte. Aman sen yaz─▒n─▒ geri al sonra blogun trafik patlamas─▒na uprar:))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Yaa b├╝t├╝n s─▒rr─▒ bozdun ­čśé aram─▒zda kals─▒n ama├ž zaten o.

      Sil
  2. Hani bir f─▒kra vard─▒r ya, edit├Âr├╝ yazara s├Âyler "kitab─▒n ad─▒nda mutlaka din,cinsellik ve gizem olmal─▒" seninki de o hesap olmu┼č :D
    Ayr─▒ca bize de Elif ┼×afak'─▒n seks├╝elinden de─čil mi ama? :)))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ya insanlar bi acayip ger├žekten, hi├ž ama hi├ž i┼čleri yok bununla u─čra┼č─▒yorlar :))

      Sil
  3. Tamam ben de ├Âyle yapay─▒m.Belki ├žok okunur ehheee ehee­čśŐ

    Yan─▒tlaSil
  4. Evet b├Âyle bir hile ba┼čtan beri vard─▒ :))

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.