Ads Top

Bir Zamanlar Bir Blogger Varm─▒┼č, Sonra Da Yokmu┼č...


Merhaba dostlar, yar─▒m saattir yaz─▒p yaz─▒p siliyorum yahu. Nas─▒l yazsam bilemedim bir t├╝rl├╝. Unuttum galiba buralar─▒, siz hat─▒rlad─▒n─▒z m─▒ beni? Hani bir zamanlar bir ├žocuk vard─▒ b├╝y├╝k bir hevesle bloga ba┼člay─▒p herg├╝n yaz─▒ yazm─▒┼č sonra da yava┼č yava┼č kaybolmu┼čtu ortadan. Ha bir de ahkam kesmi┼čti herkese, bloggerlar neden ├žok yaz─▒ payla┼čm─▒yor falan diye laf at─▒yordu oraya buraya. Hat─▒rlad─▒n─▒z galiba i┼čte o benim. 

Eski motivasyonumdan eser yok maalesef, ├ž├╝nk├╝ hayal etti─čim gibi olmad─▒ hi├žbir ┼čey. Eh tabi ├ž─▒lg─▒n bir hayal g├╝c├╝m var kabul ediyorum ama bu durumda olmak da ne bileyim ├╝z├╝c├╝. Toplamda 220 yaz─▒ yazd─▒m ve her biri i├žin en az yar─▒m saat d├╝┼č├╝nm├╝┼č├╝md├╝r ve biz yazd─▒k, biz okuduk bloggerlar olarak. Yani u─čra┼čmad─▒m olmad─▒ da diyemiyorum baya u─čra┼čt─▒m yaz─▒lar─▒m─▒n okunmas─▒ i├žin fakat yetmedi yani. ┼×u an tek tesellim an─▒ biriktirmem oldu, izledi─čim filmleri unutmuyorum art─▒k iki t─▒kla izledi─čim zamadaki hislerimi okuyabiliyorum. Yorumlara da bak─▒yorum, insanlar ne tatl─▒ yorumlar yaz─▒p bana moral motivasyon vermi┼č bazen de film ├Ânerilerim i├žin te┼čekk├╝r etmi┼čler...

Halen yazmaya devam edenler var ve hatta neredeyse her g├╝n yaz─▒ payla┼čanlar. Ger├žekten tebrik ediyorum onlar─▒. Umar─▒m ben de eski motivasyonumu kazan─▒r ve eskiden oldu─ču gibi herg├╝n yaz─▒ payla┼čabilecek duruma gelirim...

9 yorum:

  1. Merhaba Meczup. ├çok tan─▒d─▒k hissiyatlar bunlar. Hepimizin ya┼čad─▒─č─▒ ve/veya ya┼čamaya devam etti─či ya da devam edece─či. Ben Temmuz ay─▒ndan beri blog d├╝nyas─▒nday─▒m. G├Ânl├╝m ├žok h├╝kmediyor daha fazla payla┼č─▒mda bulunay─▒m b├╝t├╝n blog yaz─▒lar─▒n─▒ okuyay─▒m, yorum yapay─▒m ama ├žal─▒┼čan bir anne olarak zaman yetiremiyorum. Dedi─čin gibi hi├žbir┼čey yapmasak bile an─▒ biriktiriyoruz, yazarak kendimizi terapi ediyoruz, kendimize ait ├Âzel bir alan yarat─▒p kendi kurdu─čumuz d├╝nyada k─▒sa bir s├╝reli─čine de olsa ├Âzg├╝rce kayboluyoruz, yeni arkada┼člar ediniyoruz, yeni bilgilere ula┼č─▒yoruz, evet bak bu konuda benim gibi d├╝┼č├╝nenler de varm─▒┼č diyoruz. Bunlarla yetinmek de mutlu edebiliyor ├žo─ču zaman. Seyrek de olsa bir ┼čeyler payla┼čmak tamamen kopmaktan iyidir bence. T─▒pk─▒ benim de yapmaya ├žal─▒┼čt─▒─č─▒m gibi. Sevgilerimle :))

    Yan─▒tlaSil
  2. Art─▒k geldi─čini varsayarak ho┼čgeldin diyorum :))
    Bazen b├Âyle kopukluklar ya┼časak da d├Ân├╝yoruz galiba k├╝rk├ž├╝ d├╝kkan─▒na...
    Blog cand─▒r, gerisi de bo┼čtur :)))
    Sevgilerle..

    Yan─▒tlaSil
  3. Hi├ž merak etme hepimizin ba┼č─▒na gelen bir durum bu. Bazen insan s├╝rekli yazmak istiyor, bazen ise sessizce bir kenara k─▒vr─▒lmak... Buras─▒ bu y├╝zden bize ├Âzel ├ž├╝nk├╝ kendimiz olabiliyoruz.
    Sadece ruhunu dinle derim ben.

    Sevgiler

    Yan─▒tlaSil
  4. Blog sayfan─▒ fazla kurcalamazsan ve uzuuun ara vermezsen zaten ├žok okunursun. Yazd─▒klar─▒n tamamen sana ├Âzel ve okunmay─▒ hak ediyor. Bazen motive eden unsurlar bir anda yok olabiliyor ama ├Ânlemini yine kendin alman laz─▒m. Tavsiyem sak─▒n b─▒rakma yazmay─▒ ve yaz─▒lar─▒n─▒n ├╝st s─▒ralara ├ž─▒kmas─▒ i├žin neler yapman gerekti─čini ara┼čt─▒r. ─░yi bloglar..

    Yan─▒tlaSil
  5. Oluyor b├Âyle ┼čeyler bazen.. (bak ┼čekil 1 ben) :))))

    Yan─▒tlaSil
  6. 13 sene geride kalacak 5700 k├╝s├╝r yaz─▒ yazm─▒┼č─▒m, g├╝nde 100 ki┼či u─čruyor. Bunu kafama takacak olsam an─▒nda kapatmam l├óz─▒m :)

    Yan─▒tlaSil
  7. Teman─▒ de─či┼čmi┼čsin sen, bak bu da bir yenilik. :D Biraz tatil ver kendine. Buras─▒ ka├žm─▒yor sonu├žta. En iyisi mi biz k─▒┼č uykusundan uyanmayal─▒m.

    Yan─▒tlaSil
  8. Olabiliyor ├Âyle elde olmayan ya da mecburi aralar. Ba┼člat─▒nca devam─▒ gelecektir :)

    Yan─▒tlaSil
  9. Blog yazmaya ba┼člamadan ├Ânce ara┼čt─▒rma yaparken ┼č├Âyle bir ifade okumu┼čtum; "ziyaret├ži de─čil okur". San─▒r─▒m bu s├Âz ├žok do─čru. Bizim i├žin ├žok ziyaret├ži de─čil ├žok okur gerek. O da olur bir g├╝n ─░n┼čallah. Vazge├žme. Herkese olmasa bile birilerine mutlaka ula┼č─▒r yazd─▒klar─▒n.

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.