Ads Top

Bu Film Manyak! Pulp Fiction (Ucuz Roman) / Y├Ânetmen Quentin Tarantino!

D├╝nya tarihinin en iyi 7. filmi. Filmin ad─▒, Pulp Fiction. Y├Ânetmen, Quentin Tarantino. Oyuncular, John Travolta, Samuel L. Jackson, Bruce Willis ve benim tan─▒yamad─▒─č─▒m bir s├╝r├╝ y─▒ld─▒z...

Film ilk sahnesinden ├ž─▒lg─▒n bir film olaca─č─▒n─▒ belli ediyor. Konusunu anlatmak g├╝├ž filmin. ├ç├╝nk├╝ belirli bir konusu yok san─▒r─▒m. ┼×├Âyle ki, bir grup Gangsterin ya┼čad─▒─č─▒ gerlimli ve komik anlar, bunun arkas─▒nda m├╝kemmel m├╝zik, diyaloglar ve oyunculuklar ve de silahlar! Dedi─čim gibi ba┼člang─▒c─▒ndan baya enerjik ba┼čl─▒yor film. ─░ki Gangster bir karakteri Samuel L. Jackson canland─▒r─▒yor, hayran kald─▒m karaktere ger├žekten ├žok sevdim hatta filmin yar─▒s─▒na kadar o oldu─čunu anlamad─▒m. Ben Kingsman, The hitman's Bodygard filmleriyle tan─▒m─▒┼čt─▒m, fakat bu eski filmde de baya bi karizmas─▒ vard─▒... Yeniden hayran oldum oyuncuya.


Bir de m├╝zikler diyordum, ama ne m├╝zikler be! Aniden giriyor ve baya haval─▒ m├╝zik ve danslar yer al─▒yor filmde. Ben sadece baya sevdi─čim filmlerde senarist ve y├Ânetmenlere bakar akl─▒mda tutar─▒m, mesela son zamanlarda Nolan hayran─▒yd─▒m, fakat bu filmden sonra favori y├Ânetmenlerimden biri Quentin Tarantino! 



Filmdeki o gerilimli ve ┼čiddetli tart─▒┼čmalar ├žok do─čal ve mant─▒kl─▒yd─▒. ─░ki insan birbirine k├╝fredip ba─č─▒r─▒yor ama tart─▒┼čman─▒n sonu hep iyi bir sonuca ula┼č─▒yordu. Bu benim ├žok dikkatimi ├žekti. Bana ├žok ger├žek├ži, d├╝┼č├╝n├╝lm├╝┼č ve zekice yaz─▒lm─▒┼č geldi diyaloglar. ─░zlerseniz ne demek istedi─čimi anlayacaks─▒n─▒z.

Ben filmde ├žo─ču zaman gerilimli sahnelerde g├╝ld├╝m, film ger├žekten de ├žok ilgin├ž ve e─členceliydi. Ne anlad─▒n derseniz filmden ''hi├žbir ┼čey!'' fakat ├žok e─člendim. Ve bu hafta bu filmi en az ├╝├ž kere a├žar izlerim, ├Âzellikle a├žaca─č─▒m birka├ž sahne akl─▒mda, biri Dans sahnesi di─čeri de filmin sonundaki restorant sahnesi...

Quentin Tarantino'nun izlemedi─čim y─▒─č─▒nla filmi var, Zincirsiz'i izlemi┼čtim bir tek ona da hayran kalm─▒┼čt─▒m. San─▒r─▒m bir s├╝re onun filmlerini izleyece─čim. Size de tavsiye ederim.

Bu arada uzun zamand─▒r oturup bir film izleyip yorumunu yazmam─▒┼čt─▒m, art─▒k galiba blogu eski haline getirece─čim yava┼č yava┼č, ve fark etmi┼čsinizdir ki baya aktif olmaya ba┼člad─▒m, pes etmek yok! Hadi bay ­čśť

4 yorum:

  1. Kesinlikle k├╝lt filmlerden biri.
    O dans sahnesi ak─▒llardan ├ž─▒kar m─▒?

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Film ger├žekten ├žok iyi, dans sahnesini film bitince bidaha izledim :)(

      Sil
  2. Araba kazise girince yanl─▒┼čl─▒kla arka koltuktaki eleman─▒ vuruyorlard─▒. O sahne geldi bir anda yaz─▒y─▒ okuyunca akl─▒ma

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.