Ads Top

Bu Thor Olmu┼č Mu? | HULK, DOCTOR STRANGE, HELA, LOK─░!


S├╝per kahraman filmlerini oldum olas─▒ severim. Bana ilk bilgisayar al─▒nd─▒─č─▒nda da oyun indirmez elektrik kesilirse diye film indirirdim. ├ľzellikle de marvel severim, daha ├žok ├žocuklara hitap etmesine ra─čmen. D├╝n de Thor filmini izledim ve hadi konu┼čal─▒m...





Filmi be─čenmeme ra─čmen baya ele┼čtirece─čim nokta var. Siz izlediniz mi? ├ç├╝nk├╝ azc─▒k spoiler i├žerebilir. Azc─▒k ama...

Fragman ├žok g├╝zeldi ├Âzellikle de m├╝zikle uyumu! Bu arada fragman─▒ izlemek isterseniz ┼čurada: 



┼×ark─▒ ger├žekten ├žok ├žok ├žok ├žok ├žok ├žok g├╝zel. Kopyala yap─▒┼čt─▒r yapmad─▒m '├žok' lar─▒ tek tek yazd─▒m. Ama film ┼čark─▒ kadar g├╝zel de─čil. Fakat d├Âv├╝┼č sahnelerinin m├╝zikle uyumu ┼čark─▒dan g├╝zeldi. Anlad─▒n─▒─▒z? 

Filmin y├Ânetmeni falan de─či┼čti bu y├╝zden film di─čer Thor filmlerinden olduk├ža farkl─▒yd─▒. Di─čer filmler kendini ciddiye al─▒rken bu komediydi. Gardians of galaxy de komikti ton ├žok benziyor ama o film bari kendini ciddiye al─▒yordu. 

G├╝ld├╝─č├╝m ├žok sahne oldu ama so─čuk espiride vard─▒ bir ka├ž tane mesela ba┼čtaki zincir sahnesi. Ama filmin temposu h─▒zl─▒yd─▒ bu y├╝zden aradan h─▒zl─▒ca ge├žti espriler...

Hulk! ├žok ├žok iyiydi. G├Ârsel olarak ve karakter olarak muhte┼čemdi. Beni en ├žok o g├╝ld├╝rd├╝. Loki ise tutars─▒z bir karakter olmu┼čtu, filmin sonunda aniden iyi adam oldu ka├ž filmdir k├Ât├╝ adam diye izliyorduk adam─▒.

Filmde doctor strange'yi g├Ârece─čimi unutmu┼čtum, ├žok mutlu oldum hem sevdi─čim bir kararkter hem de sevdi─čim bir oyuncuyu izlemek ├žok g├╝zeldi ve sahne baya komikti. I love Benedict ­čśś­čśů Valkyre yeni bir karakterdi, iyi bir karakterdi umar─▒m b├Âl├╝ml├╝k de─čildir, ilgi ├žekiciydi yani, ├žizgi romanda da varm─▒┼č yeni bir kahraman izlemek benim i├žin art─▒d─▒r..

Filmin sonunda bir after credits sahnesi vard─▒ ve merak uyand─▒r─▒c─▒yd─▒. S─▒zd─▒r─▒lm─▒┼č bir Avangers: infinty war fragman─▒n─▒ izlemi┼čtim, Thor galaksinin koruyucal─▒r─▒n─▒n gemisine d├╝┼č├╝yor uzaydan san─▒r─▒m after credits onunla ba─člant─▒l─▒ olacak.

Genel olarak filme puan─▒m 7/10 e─členceli ve komikti ama de─čerli bir marvel filmi de─čildi. D├Âv├╝┼č aksiyon sahneleri ve hulk ├žok iyi, K├Ât├╝ karakter Hela da ├žok ba┼čar─▒l─▒yd─▒. En g├╝├žl├╝ k├Ât├╝ karakterlerdendi. Hadi bakal─▒m Marvel daha neler yapacak merakla bekliyoruzzz...

O KADAR BAHSETT─░M M├ťZ─░K BU:

Hi├ž yorum yok:

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.