Ads Top

D├╝nya'y─▒ Gezmek Hayalin Mi? Bir de Karavanla!


Merhaba, yine yaz─▒yorum. Nedeni san─▒r─▒m kendimi bulmaya ├žal─▒┼čmam. ├ç├╝nk├╝ siz blogumu okuyanlar fark etmi┼čsinizdir ki her yaz─▒m farkl─▒ bir psikolojik altyap─▒ i├žeriyor. Kiminde mutlu, kiminde depresif, kiminde heyecanl─▒ kiminde umursamaz─▒m.

Bug├╝n mutlu gibiyim biraz da hayalperest, mesela sabah birka├ž gezi videosu izledim youtube'den sonra da karavanla 25 y─▒ld─▒r gezen bir adam─▒n videosuna rastlad─▒m, adam─▒n s├Âyledikleri ├žok ho┼čuma gitti ve bana ilham verdi. Hayallere ula┼čman─▒n ├žok da hayallerde kalmayaca─č─▒ duygusunu bir nebze de olsa i├žimde hissettim. K├╝├ž├╝kl├╝kten beri D├╝nya'y─▒ ya┼čama iste─čimin bana nas─▒l hayal geldi─čini d├╝┼č├╝nmeye ba┼člad─▒m. Bu her ne kadar bir hayal gibi gelse de bana, bu asl─▒nda olduk├ža do─čal bir ┼čey. ─░ster bir dini inanca sahip olun ister olmay─▒n bo┼čuna yarat─▒ld─▒─č─▒m─▒z─▒ d├╝┼č├╝nmek olduk├ža zor. Hi├ž olmazsa bile kendimizi anlamaya ├žal─▒┼č─▒yoruz bu hayatta. Fakat bunlar─▒ do─čdu─čumuz yerden bir ad─▒m atmadan ba┼čarmak ne bileyim ├žok mant─▒ks─▒z olur... Yani demek istedi─čim bize normal olan ┼čeylerin zamanla ula┼č─▒lmas─▒ zor bir hayal gibi g├Âsterilmesi ├žok anlams─▒z videoyu izleyin isterseniz sonra da ben anlatmaya devam edeyim..

TIK TIK!

Bence izlemediniz ama devam edeyim. Bug├╝n hayali ger├žekle┼čtirmeye bir ad─▒m atmak amac─▒yla karavan fiyatlar─▒na g├Âz att─▒m. S─▒f─▒r almam ger├žekten hayal olacak ki bakmad─▒m bile ├ž├╝nk├╝ ikinci el karavanlar 40-50 bin civar─▒yd─▒. ┼×uan ya┼č─▒m 18 ve ├Ân├╝mde okuyaca─č─▒m 4 y─▒l ├╝niversite var, bu 4 y─▒l boyunca internetten veya okuldan arta kalan vakitte ├žal─▒┼č─▒p para biriktirebilece─čim bir i┼č bulabilirsem ├╝niversite biter bitmez gitmeyi istiyorum,, Fakaaaat bunun ├Ân├╝ndeki en b├╝y├╝k engel ├Âncelikle ben sonra ailem.

Ben kendime g├╝venmez ve bu cesareti kendimde bulamazsam hayat─▒m s─▒radan, hayallerine ula┼čamam─▒┼č ve mutsuz devam edecek. Ve kendim i├žin ya┼čad─▒─č─▒m bu hayata ailemin m├╝dehalesiyle, ki bu duygusal bir m├╝dahale, buna yenik d├╝┼č├╝p hayallerime ula┼čamayabilirim.

Ama!! Bunu yapan insanlar var d├╝nyada. Hayalleri i├žin ya┼čayanlar, ya┼čamay─▒ ger├žekten tadanlar korkmayan kendine g├╝venenler. Yani en fazla olaca─č─▒ nedir, paran bitti mi konta─č─▒ kapat─▒r sa─ča ├žekersin karavan─▒!

Umar─▒m bu hayalim i├žin gereken cesareti zaman─▒ geldi─činde kendimde bulurum... Size de mutlu olman─▒z i├žin hayal kurman─▒z─▒ ve en ├žokta onu ya┼čamaya cesaret etmenizi isterim. Ben hayalini ya┼čayan insanlar─▒ g├Ârd├╝k├že motive oluyor ve ya┼čama ba─članma enerjisini kendimde buluyorum.

Siz benim hayalim hakk─▒nda ne d├╝┼č├╝n├╝yorsunuz? Sizin ger├žekle┼čtirme hayali kurdu─čunuz bir durum vard─▒? Yapt─▒n─▒z veya yapamad─▒n─▒z m─▒, hikayelerinizi ├žok merak ediyorum, l├╝tfen yorumlara yaz─▒n...



5 yorum:

  1. ─░nsan yeter ki istesin, yapmayaca─č─▒ ┼čey yok. Her ┼čey bizim kafam─▒zda, yapabileceklerimizin s─▒n─▒rlar─▒n─▒ sadece biz belirleriz. Daha ├žok gen├žsin, hi├žbir engel yok ger├žekle┼čmemesi i├žin. Blo─čumda bir arkada┼č─▒m─▒ anlatm─▒┼čt─▒m, 1 y─▒l─▒ a┼čk─▒n s├╝redir d├╝nyay─▒ geziyor, kad─▒n olarak ve s─▒rt ├žantas─▒yla. http://www.mutlueller.com/2017/08/her-neyse-o-hayal-sadece-adm-atmaya.html?m=1

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Okudum yaz─▒n─▒z─▒ ger├žekten de tebrik ederim arkada┼č─▒n─▒z─▒ san─▒r─▒m bu i┼či biz g├Âz├╝m├╝zde b├╝y├╝t├╝yoruz.

      Sil
  2. Hayal ve ger├žek dedi─čimiz iki kavram ikisi de bize verilmi┼č haklar ve se├žimlerimizle ┼čekilleniyor. Tabi ki kader dairesinde ve nasip nispetinde ama s─▒k─▒nt─▒ yok Mevlam neylerse g├╝zel eyliyor. T─▒k t─▒ktan sonraki c├╝mleye g├╝ld├╝m ama do─čruluk pay─▒ var, bazen ben de okumdan ge├ženler var hissediyorum ama onlar gelmese de olur bo┼čverin. Hayallerinize gelince, her hayalin olmazsa olmaz c├╝mlesi ┼ču bence, "NEDEN OLMASIN?". Yaz─▒daki hayale benzer bir hayatlar─▒ olan ├žocukluk arkada┼č─▒m olan bir ├žift var. Evlendiler, balay─▒nda ├žitostan Paris seyahati kazand─▒lar ve sonras─▒ geldi:) ─░kisini de karde┼čim gibi severim, erkek olan motora merakl─▒ arabalar─▒ ┼č├Âyle b├Âyleydi ama motor canavar. Kar─▒ koca ├žocuk olmadan motorla Avrupa turuna ├ž─▒kt─▒lar! Maden m├╝hendisli─č okudu ama abileriyle oto yedek par├ža i┼či kurdular, motor devam ederken y─▒llar ├Ânce yaz─▒n gitti─čimde bir bakt─▒m evlerinin ├Ân├╝nde turuncu bir ewki vosvos minib├╝s. Sanayide i┼č yapman─▒n da ayr─▒cal─▒─č─▒ ile bir g├╝zel de modifiye edilmi┼č. Yurt d─▒┼č─▒na ├ž─▒kt─▒lar m─▒ bilmiyorum ama yurt i├žinde hep geziyorlar. ─░ki k─▒zlar─▒ var, motor yar─▒┼člar─▒na kat─▒l─▒yor karavan─▒ da yeniledi asker kamuflajl─▒ daha donan─▒ml─▒ bir karavan.. E┼či ├Â─čretmen, karavan olmazsa olmazlar─▒ olmu┼č gibi geliyor bana. Yak─▒n zamanda da ┼čehrin g├Âbe─čindeki evlerini sat─▒p daha sakin bir yerde bah├želi eve ge├ži┼č yapt─▒lar. Belki maddi anlamda ┼čansl─▒lar ama paras─▒n─▒ nereye harcad─▒─č─▒ insanlar─▒n elinde ve her hayal minimal ├Âl├žekte de tatmin verebilir. Olay─▒n ruh k─▒sm─▒ ├Ânemli. Ve sonunda diyorum ki, hayallerinin arkas─▒ndan git do─čruluk ve d├╝r├╝stl├╝k rehberin olduktan sonra kim tutar seni. Yolun a├ž─▒k olsun k─▒ymetli karde┼čim..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bu guzel yorumunuz i├žin te┼čekk├╝r ederim, ├žok g├╝zel anlattiniz, bence de hayalinizi ger├žekle┼čtirmeliyiz ben ara┼čt─▒rmaya ba┼člay─▒nca paras─▒z yola ├ž─▒k─▒p d├╝nyay─▒ gezen insanlar oldu─čunu g├Ârd├╝m ke┼čke onlar kadar cesur olabilseydik.

      Sil
  3. Bir kere daha yolun ba┼č─▒ndas─▒n─▒z. Bunu sizi k├╝├ž├╝msemek i├žin s├Âylemiyorum ├╝stelik; ├žok ┼čansl─▒s─▒n─▒z demek i├žin ve bunu fark ettirmek i├žin ─▒srarla ├╝zerine bas─▒yorum. Siz yeter ki hayal kurun. Emin olun, hayalini kurdu─čunuz her ┼čey olacak. Hem de siz fark─▒nda bile olmadan. Karavan olmazsa, interrail olur, o da olmazsa atars─▒n─▒z s─▒rt─▒n─▒za bir ├žanta d├╝┼čersiniz yola. Biz da sizi buradan keyifle izleriz.
    Ne dersiniz?

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.