Ads Top

─░zlememi┼č Oldu─čum, D├ťNYA TAR─░H─░N─░N GELM─░┼× GE├çM─░┼× EN ─░Y─░ F─░LMLER─░!!


Az ├Ânce IMDb'nin d├╝nyan─▒n en iyi film listesine bakt─▒m ve izlemedi─čim filmlerin bir listesini ├ž─▒karay─▒m dedim. Hatta bir sinemasever olup bu filmleri izlememe sebepleri (bahaneleri) elbette bulaca─č─▒m, ama mutlaka bir g├╝n bu filmleri izleyece─čim, ba┼čka yolu yok. Hadi ben ba┼čl─▒yorum.


The Godfather (BABA)



Yok art─▒k!! Bu filmi izlemedin mi? Dedi─činizi duyar gibiyim. Evet arkada┼člar maalesef bu filmi a├žmad─▒m bile. Arkada┼člar─▒m her ne kadar tavsiye etse de, en iyi film listesinde 3. s─▒rada olsa da, tarz─▒ ve rengi bana ilgi ├žekici gelmedi. ABD yap─▒m─▒ drama t├╝r├╝ olan bu filmde her ne kadar Marlon Brando, Al Pachino ├Âv├╝lm├╝┼č de olsa hi├ž merak etmedim.

Pulp Fiction (UCUZ ROMAN)



Yok Art─▒k!! Dedi─činizi duymuyor gibiyim ├ž├╝nk├╝ bunu sizin de izledi─činizi pek d├╝┼č├╝nm├╝yorum. Bu 1994 ABD yap─▒m─▒ gerilim, komedi filmini BABA filmini izlememe nedenimle ayn─▒ sebepten izlemedim fakat bu filmi o filme nazaran ├žok az duydum ┼čuan ara┼čt─▒r─▒nca bana ilgi ├žekici geldi. ─░MDb ye g├Âre d├╝nyan─▒n en iyi 7. filmi say─▒lan bu filmi izlemeyi d├╝┼č├╝n├╝yorum.

─░l Buono, ─░l Brutto, ─░l Cattivo (─░Y─░ K├ľT├ť ├ç─░RK─░N)



─░llaki bu filme bir yerlerde denk gelmi┼čimdir. Bu film 1966 ─░talya, ─░spanya ve Almanya yap─▒m─▒ bir Western filmi. Bana Western her ne kadar ilgi ├žekici gelse de bunun ├žok eski bir film olmas─▒ ve bu y├╝zden ├žekim tekniklerinin bana ho┼č gelmeyece─čini d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝mden izlemedim.

The Pianist (P─░YAN─░ST)



Yine bir YOK ARTIK! dediniz galiba ama ben bu filmi de izlemedim. Hep a├ž─▒p ilk 10 dakikas─▒n─▒ izleyip kapatt─▒m nedenini bilmiyorum, asl─▒nda bu filmi izlesem sevece─čimi d├╝┼č├╝n├╝yorum ama s─▒k─▒c─▒ ba┼člamas─▒ bende de─či┼čik bir duygu yaratt─▒ galiba. Asl─▒nda life is beatiful filmini de a├ž─▒p kap─▒yordum ama izleyince bay─▒lm─▒┼čt─▒m filme. Bunu da mutlaka izleyece─čim...

Schindler'in Listesi



Yine ABD yap─▒m─▒ bir drama, biyografi filmi. Ve yine Nazi zaman─▒ soyk─▒r─▒m─▒ konu al─▒yor. San─▒r─▒m izlememe sebebim o d├Ânem filmlerini ├žok izlemi┼č olmam. Ama bu filmi de izlemeden olmaz, ├ž├╝nk├╝ pembe giyili o k├╝├ž├╝k k─▒z─▒n siyahlar i├žinde nas─▒l da umut verdi─čini hissetmek ├žok zevkli olacakt─▒r...

---

Bu filmleri siz izlediniz mi? Mutlaka izle der misiniz? Yoksa siz de mi izlemediniz? Bir sonraki yaz─▒mda izledi─čim d├╝nyan─▒n en iyi filmlerini payla┼čaca─č─▒m, g├Âr├╝┼čmek ├╝zere..

12 yorum:

  1. IMDB etkinli─čimize davet ediyorum o zaman seni

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Asl─▒nda 250'nin ├žo─čunu izledim ama bir g├Âz ataca─č─▒m =D

      Sil
  2. Pulp Fiction hari├ž hepsini izledim. Baba, Piyanist ve Schindler'in Listesini televizyonda izledim. Baba tipik Mafia filmi ama g├╝zel kurgulanm─▒┼č, s├╝r├╝kleyici, heyecanl─▒yd─▒. ─░zlemeyen bir ┼čey kaybetmi┼č olmaz diye d├╝┼č├╝n├╝yorum. Ama Piyanist ve Schindler'i ├žok sevdim, ├žok da a─člad─▒m.:( ─░yi, K├Ât├╝ ve ├çirkin eskidir ben ilkokuldayken rahmetli babamla sinemada izlemi┼čtik hem de iki kez. Eskidir ama sinema western tarihine en yarat─▒c─▒, o g├╝ne kadar kimsenin akl─▒na gelmeyen ├╝├žl├╝ d├╝ello sahnesiyle (ki en sondad─▒r) damga vurur, benim de o filmde en unutamad─▒─č─▒m sahne odur hele bir de o sahneye e┼člik eden ┼čahane bir m├╝zik vard─▒ ki ...tad─▒ndan yenmez. ─░yi, K├Ât├╝, ├çirkin ayn─▒ zamanda Clint Eastwood'u suskun, gizemli, esrarl─▒, karizmatik yak─▒┼č─▒kl─▒ kovboy rol├╝yle de bir ilk yaratt─▒, o g├╝ne kadar g├Âr├╝lmemi┼č bir kovboy tipiydi. Fazla konu┼čmayan, pelerinini ┼č├Âyle haval─▒ omzuna atan...her bak─▒mdan ├žok s─▒rad─▒┼č─▒ bir kovboy filmiydi...tipik kovboy filmlerini alt├╝st etti.

    ├çok mu konu┼čtum?:))├çok severim o filmi o y├╝zden:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bende izleyece─čim ├žok g├╝zel anlattiniz vallahi, pulp fiction'u da ben tavsiye edeyim d├╝n izledim ve ├žok be─čendim.

      Sil
  3. ─░yi K├Ât├╝ ├çirkin'i ge├ženlerde o─čullar─▒mla izledik, onlar da bay─▒ld─▒lar, ne tekni─či ne ├žekimi komik gelmiyor insana, gelmi┼č ge├žmi┼č en g├╝zel kovboy filmi. Diye yazarken M├╝jde'nin yorumunu g├Ârd├╝m, hahaha, yine ayn─▒ filme bay─▒l─▒yormu┼čuz :) Shindler'in Listesi'ni ben de yeni izledim, ├žok g├╝zelmi┼č.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aaaaaa:)))├çok sevindim Handan'c─▒─č─▒m. :)))Bence de gelmi┼č, ge├žmi┼č en g├╝zel kovboy filmi.

      Sil
  4. Bende hi├žbirini izlemedim hen├╝z

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ─░zlenmesi gereken filmler yoksa ortamda filmlerden anlam─▒yor diye g├Âsterilece─čiz ­čśé

      Sil
  5. Yok art─▒k diyeceksin ­čśÇ Bunlar─▒ bende izlemedim.

    Yan─▒tlaSil
  6. ─░yi k├Ât├╝ ├žirkin d─▒┼č─▒ndakileri izledim. Baba bir efsanedir. Schindler'in listesi ger├žekten ├žok g├╝zel bir film ama ├žok ├╝z├╝c├╝. Bo─čaz─▒ d├╝─č├╝mleniyor insan─▒n. ─░yi seyirler

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ger├žekten schinder in listesi galiba beni ├žok etkileyecek t├╝m izleyenler be─čenmi┼č ..

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.