Ads Top

Ya─čmurdan Sonra / Can D├╝ndar | Kitaplardan Al─▒nt─▒ #02


Bu kitab─▒ bir ka├ž ay ├Ânce okumu┼č hatta hakk─▒nda yaz─▒ da yazm─▒┼čt─▒m yaz─▒ ┼čurada:

Bu kitapta bir paragraf─▒n foto─čraf─▒n─▒ ├žekmi┼čtim, bug├╝n denk geldim okudum ve yine etkilendim sizlerle de paragraf─▒ payla┼čmak istedim.

Son zamanlarda kanlar i├žinde hastaneye getirilirken kameralar ordusu ├žekim yapabilsin diye kap─▒da bekletilen yaral─▒lar─▒, iyi g├Âr├╝nt├╝ versin diye y├╝z├╝koyun ├ževrilen ├Âl├╝leri, ilgi ├žeksin diye alalen te┼čhir edilen k├╝├ž├╝k fahi┼čeleri, ├Âl├╝s├╝ne a─člarken neler hissetti─či sorulan analar─▒ g├Ârd├╝k├že radyo tiyatrolar─▒m─▒ ├Âzl├╝yorum. ─░leti┼čimsizlik hakk─▒m─▒ kullan─▒yorum. Televizyon... Seni sevmiyorum.
Gazeteci yazar olan Can D├╝ndar'─▒n bu konu hakk─▒nda s├Âyledikleri ger├žekten g├Âz├╝ d├Ânm├╝┼č ve para pe┼činde olan medyan─▒n nas─▒l ┼čeyler yapt─▒─č─▒na k├╝├ž├╝k de olsa ─▒┼č─▒k tutmu┼č. Nereye gidiyoruz? Neler oluyor? Ne etik, ne ahlakl─▒? Ger├žekten de ├žok soru var, ne diyelim pek de iyiye gitmiyoruz.

2 yorum:

  1. Reyting u─čruna yap─▒lan i─čre├ž ┼čeyler. Televizyonun bu y├Ân├╝nden nefret ediyorum.

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.