Ads Top

En Sevdi─čin / Favori Doctor'un Hangisi? | DOCTOR WHO ­čÜÇ


Fantastic! Geronimoo! ve hatta Alonsy! Bu yaz─▒mda Doctorlar─▒ kar┼č─▒la┼čt─▒raca─č─▒m ve be─čenme s─▒ram─▒ payla┼čaca─č─▒m. Tabi bu s─▒ralamay─▒ 4 doctor aras─▒ndan yapaca─č─▒m, ├ž├╝nk├╝ klasik seriyi izlemedim. Belki bir g├╝n izler ve geni┼č bir liste yapar─▒m. Hatta bu listeleri ├že┼čitlendirebilir, en iyi yol arkada┼člar─▒, en iyi uzayl─▒lar, en iyi d├╝┼čmanlar, en iyi b├Âl├╝mler listeleri yapabiliriz. Tabii bana kat─▒l─▒rsan─▒z...





Bug├╝n haz─▒r yeni doctor da a├ž─▒klanm─▒┼č, hen├╝z onu da izlemedik ben en sevdiklerimi kar┼č─▒la┼čt─▒ray─▒m dedim. Ve yeni Doctor'un kad─▒n olmas─▒ beni ├žok heyecanland─▒r─▒yor, nelerle kar┼č─▒la┼čaca─č─▒m─▒ bilemiyorum bu dizide ve y─▒lba┼č─▒ b├Âl├╝m├╝ne az kald─▒, Capaldi'ye de veda etmek ├╝z├╝c├╝ olacak fakat yeni sezona ├žook var ve ben bekleyece─čim. ├ç├╝nk├╝ ben bir whovian─▒m.

Matt Smith / 4. S─▒rada!



En az sevdi─čim doctor, 11. doctor olan Matt Smith. Bunun nedeni benim diziyi farkl─▒ beklentilerle izlemem. Tabii ├žok sevdi─čim, bay─▒ld─▒─č─▒m, a─člad─▒─č─▒m, g├╝ld├╝─č├╝m b├Âl├╝mleri oldu. Fakat Tannent'tan sonra gelen Matt Smith onun yerini dolduramad─▒. ├ç├╝nk├╝ ger├žekten Tannent benim diziyi sevmemi sa─člam─▒┼čt─▒. Oyunculu─čuyla ve doctor karakterine katt─▒─č─▒ olgunluk zeka ve enerjisiyle ├žok iyiydi. O zamanlar seneryoyu Russel T. Davies yaz─▒yordu, sonradan Moffat'a ge├žti belki de seneryosu benim Matt Smith'i son s─▒raya koymama neden oldu. Birden b├Âl├╝mlerdeki kalite d├╝┼čt├╝. Daha basit konulara y├Âneldi dizi. Benim i├žin 5. 6. ve 7. sezonlar en sevmedi─čim sezonlar olmu┼čtu.

Eccleston / 3. S─▒rada!



Eccleston 9. doctor. Doctor Who izlemeye ba┼člad─▒─č─▒mda ilk onu g├Ârm├╝┼čt├╝m ve izlerken iyi oyunculu─ču sayesinde ger├žekten de bu bin ya┼č─▒nda bir adam hissini veriyordu. ─░lk sezonun d├╝┼č├╝k b├╝t├želi olmas─▒na ra─čmen b├Âl├╝mleri ├žok g├╝zel ve inand─▒r─▒c─▒yd─▒. Burada inand─▒r─▒c─▒l─▒ktan kast─▒m ┼ču; baz─▒ dizilerde iki insan─▒n a┼čk─▒n─▒ i┼čliyorlar ama bu his size ge├žmiyor fakat bu dizide ┼čehrin ├╝zerinden uzay gemisi ge├žiyor ve adamlar ├Âyle bir tepki veriyorlar ve hikayeye bunu yediriyorlar ki bunu inand─▒r─▒c─▒ k─▒l─▒yor..

Capaldi / 2. S─▒rada!



Capaldi ┼čimdilik izledi─čimiz son doctor olarak ger├žekten de son doctorluk hissini verdi. Tam o olgunluk, bilgelik benim bu diziden bekledi─čim ilk ┼čeydi. B├Âl├╝mleri bazen ├žok iyi olmasa da Capaldi oyunculu─čuyla diyaloglarla b├Âl├╝m├╝ kurtar─▒yordu. Kendime ├Ârnek alarak ald─▒─č─▒m dizi karakterlerinden biri oldu hatta. Asl─▒nda favori 1. doctor olarak Capaldi'yi alacakt─▒m ama.......

Tannent / 1. S─▒rada!



Asl─▒nda fazla s├Âze gerek yok. Tart─▒┼čmas─▒z en sevilen doctor 9. doctor tannent. Hatta hayat─▒mda izledi─čim en iyi dizi Doctor Who'dur dememe sebep olan doctordur kendisi. Hatta 3. sezon o nas─▒l bir sezondu. Her b├Âl├╝m├╝n├╝n hikayesi, ayr─▒ anlaml─▒yd─▒ Tannent oyunculu─čuyla, sempatikli─čiyle karakteri ├žok ├žok iyi bir hale getirmi┼čti. Halen ├Âzledi─čimde b├Âl├╝mlerini a├žar izlerim. Ayr─▒ bir tat! O kadar efekt geli┼čti paralar d├Âk├╝ld├╝ ama halen Tannent zamanlar─▒ndaki gibi b├Âl├╝mler geliyor. Benim i├žin Doctor Who oydu. Hatta Doctor who diyince akla gelen ilk karakterin o oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorum. En komik b├Âl├╝mler en duygusal ve en ├žarp─▒c─▒ b├Âl├╝mler ondayd─▒. Umar─▒m ilerideki b├Âl├╝mlerde onu tekrardan g├Âr├╝r├╝z. Bu b├Âyle bir dizi, bir sonraki b├Âl├╝mde ne olaca─č─▒ belli olmuyor..




S─▒ras─▒yla ben sevdi─čim doctorlar─▒ s─▒ralad─▒m. Sizin s─▒ralaman─▒z nas─▒l? Benimle ayn─▒ fikirde misiniz? Yeni a├ž─▒klanan Doctor hakk─▒nda ne d├╝┼č├╝n├╝yorsunuz? ve daha ├žok ┼čey. Yorum yaz─▒n i┼čte. Sormama gerek mi var yaz─▒n siz d├╝┼č├╝ncelerinizi ­čśĆ

Dont blink!

1 yorum:

  1. Bir ara izliyordum kesinlikle izlenilmesi gerekir... Son doktor ho┼čuma gitmeyince b─▒rakm─▒┼čt─▒m...

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.