Ads Top

Erkek Adam Pantolon mu Giyer Ulan* Etek Varken!


Merhaba! Yine sa├žma sapan diye d├╝┼č├╝n├╝lecek ve ayn─▒ zamanda bunu yazan gerizekal─▒ nas─▒l i┼čsizmi┼č diye s├Âylenebilecek bir yaz─▒yla buraday─▒m. Evet buraday─▒m. Tam burada...

Farkl─▒ d├╝┼č├╝nmek, farkl─▒ insanlarla kar┼č─▒la┼čmak ve farkl─▒ d├╝┼č├╝ncelerle tart─▒┼čmak beni hep mutlu eder. Fakat tabii ki k├Ât├╝ anlamda olan farkl─▒ d├╝┼č├╝ncelere sayg─▒ duymuyorum, ├Ârne─čin Nietzsche'nin felsefesi ├žok fark─▒ olsa da ayn─▒ zamanda ac─▒mas─▒z.

Bu farkl─▒ d├╝┼č├╝nmek beni mutlu etse de hayat─▒m─▒ zorla┼čt─▒r─▒yor ve ben bu zorluktan da zevk al─▒yorum. Evet az mazo┼čist bir yap─▒m var. ├ç├╝nk├╝ bu y├╝zden kendimi ├Âzel hissedebiliyorum. D├╝┼č├╝nsenize herkes mavi renkken siz morsunuz, bu ├žok ├Âzel hissettiren bir durum fakat ayn─▒ zamanda mavi olanlar─▒n y├╝ksek ihtimalle sizden nefret edece─či bir durumdur bu. Bu y├╝zdendir ki ├žo─ču zaman morken mavi gibi davranmak zorunda hissediyorum kendimi. Bu en b├╝y├╝k sorunumuz.

Bug├╝n soraca─č─▒m soru ┼ču: Bir erkek etek giyse ne d├╝┼č├╝n├╝rd├╝n├╝z? Bunu birilerine sordu─čumda gay m─▒s─▒n veya erkek etek giyer mi, denilebiliyor. Ama neden etek giyiyoruz, sorusunu d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝m├╝zde bunun insan icad─▒ ve bizim ├Âzg├╝r karar─▒m─▒z olmad─▒─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝nm├╝yorum. ├ç├╝nk├╝ biz do─čdu─čumuzda erkekler pantolon giyiyordu ve ha! dedik normal bu. Tamam demek b├Âyle yap─▒yoruz. E─čer do─čdu─čumuzda etek giyiyor olsalard─▒, ha! normal bu diyecektik ve erkek pantolon mu diye lan! diye atar yapacakt─▒k.

Yani ├Ân yarg─▒l─▒ olmadan ├Ânce sorgulamak ve d├╝┼č├╝nmek gerekiyor. Benim derdimin etek oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorsunuz halen siz yaz─▒n─▒n felsefesini anlamam─▒┼čs─▒n─▒z ­čśů Bana da pek estetik gelmez ortal─▒kta k─▒ll─▒ bacaklar─▒n gezmesi... AMA B─░R DAK─░KA NEDEN KILLI BACAKLAR B─░ZE ESTET─░K GELMEZ?!

Tamam, beynimiz yanmadan gidelim buralardan. Sizin b├Âyle farkl─▒ sorular─▒n─▒z varsa yorumlara alay─▒m. Bir de bir fikrim var bir youtube kanal─▒ a├žmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum podcast temal─▒ yazd─▒klar─▒m─▒ sesli olarak radyo program─▒ gibi konu┼čarak yapmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum. Sizce nas─▒l olur..

3 yorum:

  1. Ilgin├ž ve ba┼čar─▒l─▒ bir yaz─▒. Youtube kanal─▒na gelirsek sab─▒rla eyleme ge├žti─čin g├╝n├╝ bekliyor olaca─č─▒m. G├╝zel bir g├╝n dilerim.

    Yan─▒tlaSil
  2. ┼×imdi bir erkek etek giyse: bana ne ne bok giyerse giysin derim :) K─▒ll─▒ bacak meselesine gelince yaz─▒n, k─▒ll─▒ bacak ile, ┼čort giymek de ayn─▒ etkiyi yapar her halde :)

    Yan─▒tlaSil
  3. ├žok eziyet etme kendine :D

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.