Ads Top

MUTSUZLU─×UNUN SEBEB─░ BU OLAB─░L─░R M─░? (BENCE BU!)


┼×u s─▒ralar pek yaz─▒ yazm─▒yordum. Bug├╝n bir yaz─▒ yazmak istedim ve tam ├╝st├╝ne de g├╝zel bir s├Âz duyup sizlerle payla┼čmak iste─či ile bu yaz─▒y─▒ yazmaya karar verdim. Bu s├Âz mutsuzluk hakk─▒nda. Neden mutsuz oldu─čumuz hakk─▒nda. S├Âz├╝ ┼ču videoda duydum: VER─░MS─░Z YA┼×AMAK

Bu videoyu izledi─čim youtube kanal─▒n─▒n ad─▒, Video E─čitim ve bu kanalla tan─▒┼čt─▒─č─▒ma ger├žekten ├žok memnun oldum. ├çok bilinmeyen bir kanal ve bilinmemesi de normal ├ž├╝nk├╝ do─čru ve g├╝zel ┼čeyler anlat─▒yor. Bunu s├Âyleme nedenim g├╝nlerce g├Ârd├╝─č├╝m haberlerde bir insan─▒n yanl─▒┼č bir ┼čey s├Âylemesine tepkiden ba┼čka bir ┼čey yok. G├╝zel ┼čeyler s├Âyleyenler haber olmuyor yanl─▒┼č konu┼čanlar ise g├╝ndemden d├╝┼čm├╝yor. Ben youtube trendler hakk─▒nda bir video veya bir yaz─▒ haz─▒rlamak istiyordum ama yapamad─▒m i├žim karard─▒ yahu trend olanlara bak─▒nca. Neyse, s├Âz ┼č├Âyleydi...

'Mutsuzlu─čunuzun sebebi bir ─░phone'nizin olmamas─▒ de─čil, hayat─▒n─▒zda iphoneniz'in olmamas─▒n─▒ yad─▒rgayan insanlar olmas─▒'

Ben bu s├Âz├╝ ger├žekten ├žok hakl─▒ buldum. ├ç├╝nk├╝ hayat─▒m boyunca ├Âzlellikle lise s├╝recim boyunca bu y├╝zden mutsuzdum. Zaten ergensin sizilcelerin ├ž─▒k─▒yor, ┼či┼čman veya zay─▒fs─▒n, fakirsin, k─▒yafetin sana b├╝y├╝k veya k├╝├ž├╝k geliyor, kafan kar─▒┼č─▒k hangi d├╝┼č├╝nceler do─čru bilmiyorsun ve senin ya┼člar─▒nda seni yad─▒rgayan onlarca arkada┼č─▒n var! B├Âyle bak─▒nca kendimi pek su├žlu g├Ârm├╝yorum fakat bu bilinci kazand─▒─č─▒m andan itibaren ba┼čkalar─▒n─▒n d├╝┼č├╝nceleri ve s├Âzleriyle haraket etmeye ├žal─▒┼č─▒p kendimi mutsuz hissedersem bu benim su├žum olur. Ben uzun zamand─▒r sa├ž─▒m─▒ kestirmiyorum ve neredeyse bonus oldum, birs├╝r├╝ insan kestir yahu dedi yak─▒┼čm─▒yor mu, dedi─čimde bir ┼čey demedi. Sadece onlar seni farkl─▒ g├Ârd├╝kleri i├žin ├Âyle s├Âyl├╝yorlard─▒ ama ben halimden memnundum s─▒rf bu y├╝zden de kestirmedim bu benim i├žin bir nevi test oldu ve kendi d├╝┼č├╝nceme g├Âre hareket etmi┼č gibi hissettim ve kendime g├╝venim artt─▒. 

Siz de ba┼čkalar─▒n─▒n d├╝┼č├╝ncelerine ├žok fazla kafay─▒ takt─▒─č─▒n─▒z─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorsan─▒z hi├ž yapmad─▒─č─▒n─▒z bir ┼čeyler yap─▒n -tabi bu ├žok abs├╝rd veya k├Ât├╝ bir ┼čey olmas─▒n- yapmaktan mutlu oldu─čunuz ama insanlara normal gelmeyecek ┼čeyler yap─▒n ve sizin ├╝zerinizde bask─▒ kurup sizi y├Ânlendirmelerine izin vermeyin. Tabi ben psikolog de─čilim sadece tecr├╝bemi anlat─▒yorum. Kendinize iyi bak─▒n ve mutlu olun. ho┼č├žakal─▒n.
 

4 yorum:

  1. ├çok mant─▒kl─▒ buldum a├ž─▒k├žas─▒ :D ama benim mutsuzlu─čuma pek uymuyor :D

    Yan─▒tlaSil
  2. ├çok hakl─▒s─▒n bu konuda, k─▒v─▒rc─▒k halinizi g├Ârmedim ama ben b├Âyle bonus kafal─▒ insanlar─▒ daha samimi buluyorum :D Bu konu hakk─▒nda o kadar ├žok d├╝┼č├╝nd├╝m ki eskiden. ┼×├Âyle diyebilirim; ─░nsanlar─▒n Adapte olmas─▒ ve uyumlu ya┼čamas─▒ ├žok ├Ânemli bir birey i├žin, ┼×├Âyle d├╝┼č├╝nelim olay─▒; ├ľrne─čin 10 ki┼čilik gurupta %50 k─▒rm─▒z─▒ %50 beyaz giyiniyor. B├Âylece sizin beyaz giyme durumunuz pek fark etmeyecek ve etkilenmeyeceksinizdir. Fakat 10 Ki┼činin aras─▒nda beyaz giyen sadece siz iseniz o zaman etkilenen taraf tamamen siz olacaks─▒n─▒zd─▒r. Bu ├ževrenizin adaptasyonudur. ├ľrne─čin bizim s─▒n─▒fta evet iphonu olanlar var fakat olmayanlar─▒n da var oldu─ču i├žin pek durumdan etkilenmiyorum. B├Âyle d├╝┼č├╝n├╝l├╝rse i┼čin i├žinden ├ž─▒k─▒labilir diye d├╝┼č├╝n├╝yorum :D

    Yan─▒tlaSil
  3. Kimsenin d├╝┼č├╝ncesini ├Ânemsemeyen tipim kafa rahat size tavsiye ederim :)

    Yan─▒tlaSil
  4. 'Mutsuzlu─čunuzun sebebi bir ─░phone'nizin olmamas─▒ de─čil, hayat─▒n─▒zda iphoneniz'in olmamas─▒n─▒ yad─▒rgayan insanlar olmas─▒' bu s├Âz ├žok iyi ger├žekten. Bunun fark─▒ndayd─▒m fakat bunu bir c├╝mleye d├Âkemiyordum.

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.