Ads Top

Gelecek Vaad Etmeyen Bloglar (Yani Biz) Hakk─▒nda!


Merhaba ilk defa herkes bloggerda ayn─▒ konuyu konu┼čuyor bu benim de ho┼čuma gitti ve bu karga┼ča i├žerisinde ben s├Âylemeye ├žekindi─čim ┼čeyleri s├Âyleyip dikkat ├žekmeden kurtulay─▒m dedim.

Yakla┼č─▒k 4 ay ├Ânce san─▒r─▒m gelecek vaat eden bloglara ba┼čvurmu┼č ve al─▒nmam─▒┼čt─▒m hevesim biraz k─▒r─▒lm─▒┼čt─▒ ├ž├╝nk├╝ neredeyse 200 kusur tema deneyip, 200 kusur yaz─▒ yaz─▒p g├╝ncel olarak her g├╝n yaz─▒ yay─▒nl─▒yordum. Ve bu yazd─▒─č─▒m yaz─▒lar─▒n konusu g├╝ncel filmler, kitaplar idi. Bu hevesimin k─▒r─▒lmas─▒ olay─▒ 5 dakika i├žinde ge├žti ├ž├╝nk├╝ gelecek vaat eden bloglar─▒ b─▒ gezdim ve ne g├Âreyim.


Bloglar─▒n ├žo─ču dandik bir tema kullan─▒yor son yaz─▒s─▒n─▒ haftalar ├Ânce okunmas─▒ zor bir yaz─▒ sitiliyle yazm─▒┼č ve ki┼čisel konulardan bahsediyor...

Sonra da buraya girmenin pek de zor olmad─▒─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝nd├╝m ve teman─▒n bozup k├Ât├╝ yaz─▒lar yaz─▒p ba┼čvurdum ve al─▒nd─▒m! ┼×aka ┼čaka :) yani eminim al─▒rlard─▒.


Yani ben pek de mant─▒kl─▒ ele┼čtiri yapamayaca─č─▒m, sadece bunlar─▒ s├Âylemeye ├žekiniyordum s├Âyleyeyim dedim, sizi bu konu hakk─▒nda g├╝zel bir ┼čekilde a├ž─▒klama yapm─▒┼č ki┼čilerle ba┼čba┼ča b─▒rakay─▒m...

Mustafa S├Ânmez'in Yaz─▒s─▒ 
Deli k─▒z─▒n boh├žas─▒ 
Daha Mutluyuz




19 yorum:

  1. Hahaha :) Senin yaz─▒n bizim yaz─▒lar─▒ tamamlam─▒┼č. Ger├žekten de do─čru yazmayan bi├žimsiz bloglar... Seni dekliyorum yaz─▒ alt─▒na...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim Mustafa abi, aa yoksa a─čabey mi yazmal─▒yd─▒m kesin beni bu y├╝zden gelecek vaat edenlere alamayacaklar =D

      Sil
    2. hahahahasdfgfgh :) S├╝per bir yorumdu ya da cevapt─▒ g├╝lmekten ├Âld├╝m:) Beni zaten art─▒k almazlar ya ├žok ├╝z├╝ld├╝m :(

      Sil
  2. Tesekk├╝r ederim. Birkac kisi se├žince kendi kisisel tercihleri veya yakinlik derecesine g├Âre de se├žebilir. Ayrica bu se├žimlere de gerek var mi bilemiyorum. Insan blogunun okunma oranindan gelen tepkilerden anlar zaten ne durumda oldugunu. Ben her iki T├╝rkce blogumun okunmasindan da gelen yorum ve maillerden de memnunum. Bu etkilesim ├Ânwmli benim icin. Sonu├žta biz bloggerlara degil okurlara yaziyoruz. Begenmeyen de okumaz ­čśä­čśä­čśä

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Yetenek sizsinize d├Ând├╝ olay birazdan gelecek vaat edenlere girmek i├žin beatbox yapacam :))

      Sil
  3. Bende yeni ├Â─črendim senin sayende nereye ba┼čvuruyormu┼čuz :D Blog d├╝nyas─▒ spor loto gibidir tutarsa kazan─▒rs─▒n.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben ger├žekten girecekmiyim diye baya heyecanlanmistim :))

      Sil
  4. ├çok g├╝ld├╝m yaaaa :) Ne g├╝zel ifade etmi┼čsin.Ke┼čke daha ├Ânce s├Âyleseydin bize de k├Ât├╝ hissetmeseydin kendini :) Linkini ben de ekliyorum :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler, ama ben foto─črafa resim diyorum bundan dolay─▒ mutsuz olmay─▒ hak ediyorum :))

      Sil
  5. Tek tek bu konu da yaz─▒lanlar─▒ okuyorum,sevgili Derya ve Yurdag├╝l'den ba┼člam─▒┼čt─▒m yeni tan─▒┼čmalara vesile oldu bana, elinize sa─čl─▒k ifade edi┼č ┼čeklinize bay─▒ld─▒m:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim bu gibi durumlar─▒n en g├╝zel yan─▒ da bu zaten, birlik olmak :))

      Sil
  6. ┼×aka m─▒ bu? ┼×uanki blogda 2015ten beri, blogger aleminde 2009dan beri var─▒m ve ┼čimdiye kadar ilk defa b├Âyle bir sa├žmal─▒kla kar┼č─▒la┼č─▒yorum. Bloggerda feodal sistemin i┼či ne? Soylular ve k├Âyl├╝ler diye mi ay─▒racaklar bloglar─▒ art─▒k? Ee ellerine ne ge├žecek? Oldu o zaman bir de o umut vaat eden bloglar etmeyenlerden hara├ž kessin. Bu bloglar─▒ se├žen ki┼čilere o yetkiyi kim verdi sorusuna gelmeyece─čim ├ž├╝nk├╝ insanlar bunu yeterice sormu┼č zaten de biri a├ž─▒klas─▒n bu etkinlik niye? Bloglar birbirini tan─▒s─▒n, s─▒k yazanlar birbirini bulsun gibi bir ┼čeyse zaten hali haz─▒rda ├Âyle etkinlikler var. Hay─▒r bir de bloglar─▒n bir ├žo─ču -kendi blogum da bunun i├žinde- daha ├žok okunma, tan─▒nma ve yorum i├žin de─čil yazmay─▒ sevdi─či i├žin varlar. Bu durumda ne kadar ├Ânemli b├Âyle ┼čeyler? Akl─▒m alm─▒yor bu insanlar─▒n kendilerini ve ba┼čkalar─▒n─▒ s─▒n─▒fland─▒rma merak─▒n─▒ :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. San─▒r─▒m ama├ž foto─črafa, foto─čraf diyenler ve resim diyenler olarak insanlar─▒ ay─▒rmak =D ger├žekten ├žok komik bir durum https://twitter.com/FilozofM/status/938535697551712256

      Sil
  7. gelecek vaadetmeyen bloglar...­čÖé konuya yak─▒┼čan,g├╝zel bir ba┼čl─▒k ve iyi bir ele┼čtiri olmu┼č..eline sa─čl─▒k..

    Yan─▒tlaSil
  8. ├çok can s─▒k─▒c─▒. Heleki Yurdag├╝l├╝n ba┼č─▒na gelenler hi├ž ho┼č de─čil. Bende gelecek vaad etmeyen blog olarak yazd─▒m. Haddim olmayarak :)
    https://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/2017/12/blog-yazarlar-calstayyms-mis-mis-mis-de.html#gpluscomments

    Yan─▒tlaSil
  9. ba┼čvuru i┼čini senden ├Â─črendim baz─▒ arkada┼člarda g├Âr├╝yordum logosunu ..├žok komik ve s─▒k─▒c─▒ bir olay ger├žekten di─čer arkada┼člar─▒n ele┼čtirisini de okudum ve sonuna kadar hakl─▒ olduklar─▒n─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum senin yaz─▒n da espirili bir yakla┼č─▒m olmu┼č,

    Yan─▒tlaSil
  10. Heh bizde gelecek vadedmeyen blog aras─▒nday─▒z.Hi├ž kimseyi kral yada otorite olarak g├Ârmedi─čim i├žin ├žok tak─▒lm─▒yorum bu konuya.Ama bu tart─▒┼čma i├žin ├žok uzun d├╝┼č├╝ncelerim var.En yak─▒n zamanda Sosyal Medya Kafe blogumda payla┼čmak istiyorum.

    Yan─▒tlaSil
  11. Gelecek vaad etmeyenler ├ž─▒ks─▒n l├╝tfen site kas─▒yor...
    Bu (g├╝ya) gelecek vaad eden bloglar olay─▒n─▒ g├Ârm├╝┼čt├╝m ama ┼č├Âyle bak─▒p ├ž─▒km─▒┼čt─▒m. Ne kadar ilgimi ├žekmediyse art─▒k bunu Evren beyin d├╝zenledi─čini de hat─▒rlam─▒yordum. Evren beyin blogunu da hat─▒rlam─▒yorum zaten. Benim i├žin pek de gelecek vaad etmemi┼č anla┼č─▒lan Evren bey. Eminim bu da Evren beyin ├žok umrundayd─▒ zaten :d
    Bu trajikomik olay─▒ ele al─▒┼č tarz─▒n─▒z─▒ ├žok be─čendim, bundan b├Âyle gelecej vaad etmeyen bir blog olarak daha s─▒k─▒ bir takip├žinizim :))

    Yan─▒tlaSil
  12. Bende se├žilmedim ama benim ne bu ├žal─▒┼čtayla nede i├žindekilerle derdim yok. Ke┼čke ger├žekten a├ž─▒l─▒┼č amac─▒na uygun olsayd─▒ da seve seve i├žinde yer alsayd─▒k. Yap─▒lan hakaretlere ve kabal─▒klara kar┼č─▒y─▒m bununda ├╝st├╝ne bas─▒yorum. Ama bana g├Âre en b├╝y├╝k sa├žmal─▒k ben se├žilmem onlar kimmi┼č de beni se├žecek diyen ki┼čilerin (yada ki┼činin) alabildi─čince konu┼čmas─▒. Ve bu laf─▒ s├Âyleyip bir de ├╝st├╝ne ben egoist de─čilim de onlar ├Âyle de tepeden bak─▒yorlar da da da de deee demeleri.

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.