Ads Top

Neden Ya┼čam Adil De─čildir? I am Sam ─░ZLE (A─člatabilen F─░LM!)


Merhaba pek sevgili arkada┼člar. Nas─▒ls─▒n─▒z? Umar─▒m iyisinizdir ├ž├╝nk├╝ yine derdi olan bir film izledim ve bunu sizlerle payla┼čmak ├╝zere yaz─▒yorum bu yaz─▒y─▒. Yani sanki hayatta hi├žbir derdim yokmu┼č gibi buluyorum ya bu filmleri, kendimi d├Âvmek istiyorum! Bir de bu yetmemi┼č gibi bu filmleri bir s├╝r├╝ ki┼čiye izletip onlar─▒n da can─▒n─▒ s─▒k─▒yorum. Fakaat bir dakika! Ger├žekler ac─▒d─▒r, ac─▒mas─▒zd─▒r. Bununla y├╝zle┼čmeye korkar hale gelmek biraz korkakl─▒k ve vicdans─▒zl─▒k olmaz m─▒. Her neyse yahu! Filmin ad─▒: Benim Ad─▒m Sam

Sak─▒ncas─▒ yoksa gereksiz birka├ž bilgi vermek istiyorum atlayabilirsiniz:
 7,6/10 IMDb
  • T├╝r├╝: Drama
  • ├ťlkesi: ABD
  • Y├Ânetmeni:Jessie Nelson
  • M├╝zik:John Powell
  • Senarist: Jessie Nelson
  • S├╝re: 132 dk.

Filmin Konusu!

Sam ad─▒nda e┼či taraf─▒ndan terk edilmi┼č, zeka ya┼č─▒ 7 olan (san─▒r─▒m buna otizim hastal─▒─č─▒ deniyor) ve k─▒z─▒ ile ya┼čayan bir adam vard─▒r. Ve k─▒z─▒ b├╝y├╝d├╝k├že bu adam─▒n i┼či zorla┼čmaya ba┼člar, ├ževresi de bunu fark eder ve k─▒z─▒n─▒n onun elinden al─▒rlar. Sonras─▒nda adam k─▒z─▒n─▒ geri alman─▒n m├╝cadelesini vermeye ba┼člar. Filmde bu s├╝re├ž ve fazlas─▒ anlat─▒l─▒yor...

Bu Filmi Neden Sevdim?

Ben genelde bir derdi olan filmleri ├žok severim, beni d├╝┼č├╝nmeye itiyor ve hayat─▒m─▒ sorgulamam─▒ sa─čl─▒yorsa bay─▒l─▒r─▒m. ├ço─ču zamanda bu t├╝r filmler ├╝z├╝c├╝ olur, mesela hi├žbir zaman h─▒zl─▒ ve ├Âfkeli gibi filmlerden zevk almad─▒m bu t├╝r filmlerden ald─▒─č─▒m kadar. Vee bu film biraz beni ara┼čt─▒rmaya itti. Bu filmde hikayesini izledi─čimiz otizim hastas─▒ Sam'in ya┼čad─▒klar─▒na bakarak ne zorluklar ├žekti─čine ┼čahit olarak k─▒sa bir ara┼čt─▒madan sonra T├╝rkiye'de yakla┼č─▒k 650bin Otizm hastas─▒ insan oldu─čunu ├Â─črendim. Hayat bu insanlar i├žin ger├žekten ├žok ├žok zor. Ve sosyal medyada ya da sokakta bu insanlara sadece g├╝lmek ama├žl─▒ neler yap─▒ld─▒─č─▒n─▒ g├Ârebiliyoruz. Hey dostlar, insanlar k├Ât├╝ be. San─▒r─▒m hi├žbir zaman ya┼č─▒yor olmakta tam anlam─▒yla mutlu olamayaca─č─▒m ve mutlu olan insanlara ┼ča┼čk─▒nl─▒kla bakaca─č─▒m. 

Film hikayede ├žocu─čun psikolojisini ├žok iyi ve ger├žek├ži i┼člemi┼č, bu filmi ailenizle izlemenizi tavsiye ederim ve bu filmi herkesee tavsiye ediin.


Bir g├╝n a─člatan filmler listesi yapsam mutlaka bu filmi ekleyece─čim, asl─▒nda film h├╝ng├╝r h├╝ng├╝r a─člatm─▒yor ama hep g├Âz├╝n├╝zde k├╝├ž├╝k bir ya┼č damlas─▒yla filmi izlemenize neden oluyor. Sam'i filmi izlerken ├žok seviyoruz ve hep onun mutlu olmas─▒n─▒ istedim filmde. Fakat ├žocu─ču elinden al─▒n─▒nca filmi izlerken ikilem ya┼čad─▒m; bu adam ├žocu─čuna bakabilir miydi, yoksa bakamaz m─▒yd─▒, bu ├žocu─ču babas─▒na vermeliler miydi. Tabi ki bunu ├žocu─čum olmad─▒─č─▒ i├žin d├╝┼č├╝nebildi─čimi fark ettim. ├ç├╝nk├╝ bir ├žocuk sahibi olsayd─▒m eminim filmi izlerken g├Âzya┼člar─▒yla ├žocu─ču babas─▒na vermeleri i├žin dua ederdim.

Filmde Sam'in arkada┼člar─▒ biraz filmi komik yapm─▒┼č ve ara s─▒ra bizi ger├žekten g├╝ld├╝r├╝yor. Avukat karakteri ise filme ger├žekten ├žok ┼čey katm─▒┼č. G├╝zel bir hikaye anlat─▒m─▒ olmu┼č. ├ç├╝nk├╝ avukat i┼čleri aras─▒nda ├žocu─čuna bakabilece─či halde ├žocu─čuyla vakit ge├žirmezken, bizim Sam b├╝t├╝n g├╝n ├žocu─čunu bir dakika fazla g├Ârebilmek i├žin ├žabal─▒yor...

Bu filmi ger├žekten ├žok sevdim. Umar─▒m izlersiniz. Sizin izledi─činiz bu t├╝r filmler varsa yorumlara yaz─▒n. Her ge├žen g├╝n herkes i├žin daha ya┼čan─▒labilir bir d├╝nyaya uyanma ├╝midiyle, ho┼č├žakal─▒n...

2 yorum:

  1. Filmi g├╝zel anlatt─▒─č─▒n i├žin izleyesim geldi ve izledim. ─░zlememe vesile oldu─čun i├žin de ├žok te┼čekk├╝r ederim. ─░yi bir ebeveyn nas─▒l olur Sam herkese ├Ârnek olarak g├Âsteriyor.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Son zamanlarda ald─▒─č─▒m en iyi yorumu att─▒─č─▒n─▒z i├žin ben size te┼čekk├╝r ederim :)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.