Ads Top

Telefonla Blogger Olunur Mu? Acaba...


Off... Bir zamanlar b├╝y├╝k hayallerle bir laptop alm─▒┼čt─▒m. Belki dedim milyonlarca ki┼či yaz─▒lar─▒m─▒ okur ve falan filan. Sonra bakt─▒m ki ben bile yaz─▒m─▒ yazarken ├Ânceki c├╝mlemi okumuyorum bile. Ve bug├╝n. Lanet olas─▒ bug├╝n laptobum bozuldu. Art─▒k sadece bir telefonum var ve lanet ┼čarj makinam yok. Ve ClorNote diye bir uygulama indirip blog yaz─▒lar─▒m─▒ telefondan yazmaya karar verdim. Asl─▒nda pek de zor olmuyor. Sadece su lanet klavye beni hep d├╝zeltmeye ├žal─▒┼č─▒yor, san─▒r─▒m bana g├╝venmiyor...

Ve evet telefondan da bir blogger olunabiliyormu┼č. Pek fark─▒ yok. Burada ├Ânemli olan ger├žekten blogger olmak istiyor musun? Belki de iki yorum, 50-60 okunma i├žin saatlerini harcamaya de─čer mi? e─čer diyorsan okey! Sen bir bloggers─▒n telefon tablet bilgisayar fark etmez, sen yazmaya, anlatmaya a┼č─▒ks─▒n. Sen anla┼č─▒lmaya ├Â─črenmeye ara┼čt─▒rmaya a┼č─▒ks─▒n. Senden blogger olur. Umar─▒m ben de olurum.

6 yorum:

  1. Kesinlikle kat─▒l─▒yorum sana. Sen yazmak istedikten sonra ister bilgisayar ister telefon ne fark eder ki :) Benim de okul zaman─▒ kulland─▒─č─▒m programlar y├╝z├╝nden bilgisayar─▒m s─▒k s─▒k bozulurdu ve o zaman bile yazmak istedi─čimde b├╝t├╝n i┼čimi telefondan hallediyordum. G├Ârsel mi koyucam? Telefondan buluyordum. Planlay─▒c─▒ m─▒ kuraca─č─▒m? Onu da telefonla zor da olsa yap─▒yordum ahahahah. ─░stedikten sonra blog olsun yeter yazmak i├žin :)

    Yan─▒tlaSil
  2. Hep telefondan yaz─▒yorum. Kullanmay─▒ ba┼čard─▒ktan sonra nerede yazd─▒─č─▒n─▒n ne ├Ânemi var. ─░lk zamanlar baz─▒ ┼čeyleri telefondan yapam─▒yordum ama hepsinin y├Ântemini ├Â─črendim. Pratik oluyor b├Âylesi.

    Yan─▒tlaSil
  3. Blogger i├žin APP olsa ├žok iyi olacak. Mobil uyumu olmad─▒─č─▒ndan tam bir zul├╝m. Hatta 10.5 in├ž tablette bile zor oluyor. Ben notlar─▒m i├žin OneNote kullan─▒yorum. Oradan bloga al─▒yorum. Tavsiye ederim. ├ľnemli olan yazmak... Yaz─▒lar─▒m─▒ ve k─▒sa ├Âyk├╝lerimi d├╝zenliyorum biter bitmez WattPad ├╝zerinden de yay─▒nlayaca─č─▒m.

    Yan─▒tlaSil
  4. Ben bilgisayardan daha rahat yazd─▒─č─▒m i├žin kullan─▒yorum yoksa telefondan da olur yani. Ge├žmi┼č olsun umar─▒m en k─▒sa zamanda sa─čl─▒─č─▒na kavu┼čur laptopunuz

    Yan─▒tlaSil
  5. Telefondan da pek bir fark yok asl─▒nda. G├Âr├╝n├╝m ayn─▒ her ┼čey ayn─▒. Birka├ž tane var telefondan yazd─▒─č─▒m yaz─▒. Ayn─▒ bilgisayardaki gibi t├╝m ayarlamalar─▒ ve d├╝zeni telefondan da sa─člayabiliyorsun. Fakat biraz u─čra┼čmak gerekiyor.

    ClorNote uygulamas─▒na bakt─▒m. Ayn─▒ Google Keeps gibi pek bir fark yok aralar─▒nda. Buna ek olarak Google D├Âk├╝manlar uygulamas─▒na g├Âz atabilirsin. Mobil cihazlar i├žin Google'─▒n yapt─▒─č─▒ Word program─▒ gibi d├╝┼č├╝nebilirsin. Yaz─▒lar onda ├žok daha rahat ve kapsaml─▒ yaz─▒l─▒yor.

    Yan─▒tlaSil
  6. Yazmak istedikten sonra asl─▒nda nerede, hangi cihazda yazd─▒─č─▒n─▒n pek ├Ânemi yok, ├Ânemli olan yazmak, fakat yanl─▒┼č anlamazsan e─čer bir tavsiye de bulunmak istiyorum e─čer telefondan devaml─▒ yaz─▒yorsan, yazacaksan telefonuna bilmedi─čin uygulamalar─▒ indirmemeni tavsiye ederim. ├ç├╝nk├╝ baz─▒ uygulamalar vir├╝sl├╝ olabiliyor, blo─čuna vir├╝s bula┼čabilir. Bu arada evernote uygulamas─▒na da g├Âz atabilirsin, faydas─▒ olur diye d├╝┼č├╝n├╝yorum.

    Umar─▒m her ┼čey istedi─čin gibi ger├žekle┼čir.
    Ba┼čar─▒lar dilerim.

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.